Naxos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hmm, jeg stor ovenfor et litt merkelig problem her. Min CD Brenner og DVD-ROM virker ikke. De ligger begge under enhetsbehandling (og i BIOS). I enhetsbehandling står det utropstegn på begge to, og egenskaper viser: "Enheten virker ikke som den skal fordi Windows ikke kan laste de nødvendige driverne for denne enheten. (Kode 31)" :S Jeg trykker oppdater driver, windows finner selvsagt "cdrom.inf", installerer den og ber meg starte maskinen på nytt.. Samme problemet. Jeg avinstallerer begge to, og finner dem igjen gjennom "Legg til og fjern maskinvare" windows installerer og ber meg restarte; samme problemet.. Litt merkelig? Hjertelig takk for alle svar!! Mvh, Joachim. Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Grunnen til at det oppstår samme problemet er at den benytter seg av cdrom.inf filen hele tiden. Så når du oppdaterer, legger til / avinstallerer etc, så benytter den kun den ene filen, noe som er ganske irriterende. Har du forsøkt å sjekke på hjemmesiden til produsenten av spilleren og sett om det er noen drivere der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå