vanilla ice Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gjøre lekser... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hmm, jeg er perfekt. Trenger ikke endre no.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Orker ikke nyttårsforsett, de ryker bare uansett, trenger ikke fler nedturer enn nødvendig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har ikke en med meg selv om at jeg MÅ følge det, men det hadde vært greit om jeg hadde klart det! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 1.Skaffe meg 1000 innlegg Hva med å ha et forsett om å få mindre enn 50% av trådene startet, stengt? Mitt forsett er å leve gjennom året uten å ha oppnådd noe skuffende, men komme helskinnet gjennom, og kanskje få en god erfaring. Skal også holde ut Kung Fu trening et år til... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Skjerpe meg på skulen. Som om det kjem til å skje... Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Få six-pack Få ei kjæreste Få bedre karakterer Godt nyttår folkens Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jah, et par iaf. - Få ferdig sykkelen min ( lett-mc, for de som lurte ) - Prøve å forbedre karakterene min, samt bli en smule flinkere på skolen. - Oppgradere mesteparten av pc`n min. - ha et supert år Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå 60kg før februar. Være mer hjelpsom for forlatte sjeler på dette forumet! Utvide gitar ferdigheter Utvide tegneferdigheter samt 3d modelerings ferdigheter. Prøve å gjøre enda bedre på skolen Fortsette å trene hardt! Få bedre utholdenhet og styrke. osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå