dj_j0tul Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hei! Har bestemt meg for at jeg skal montere en slik'en på et Slikt skjermkort .... Hvordan vil monteringen foregå?? Må jeg Lime på kjøleren, eller kommer det med noen skruer ol. med kjøleren??? har nettop bestillt det hele, men kom plutserlig på hvordan jeg skulle få montert kjøleren... Noen som vet noe? Erfaring? Mvh Lars Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Alt du trenger for å feste den følger med. Festes med to skruer gjennom to hull som er på skjermkortet til en brakett på baksida. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Alt du trenger å vite står i bruksanvisningen. Den er til og med i farger Men det som kan være lurt er å fjerne goopen som er igjen fra den gamle kjøleren med kondensfjerner som du får kjøpt på bensinstasjon. Bruk q-tips til dette. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 tusen, tusen takk folks! Da kan pulsen roe seg ned...blir nok kjøling på detta kortet nå Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå