Margarus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hey min hardware finner dere under profil.. men til poenget jeg har prøvd litt fram og tilbake med klokking av skjermkortet osv jeg bruker den nyeste catalyst 4.12 driveren men det siest at mitt 9600 kort har en sperre nor det gjeller klokking... hvordan kan jeg få vekk den sperren ? å hvilken og hvor finner jeg den modifiserte drveren slik at jeg kan klokke ? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 sperre, hvordan da får du ikke klokket ? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 om jeg får klokket. vet ikke helt.. har aldrig prøvd skikkelig vertfall ikke som at jeg har merket no forsjel å hvor er morroa me klokking da ? det er bare det at jeg har sett flere poster om at 9200 å opptil 9600 har klokke sperre. har nboe me driverne å gjør sier folk men det skal finnes en modifisert ati driver som gjør at di "sperrede" kortene kan klokkes.... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) er ikke noe sperre på mitt 9600 Pro Ultimate Edition. prøv å last ned seneste omegadriver EDIT: Leif Endret 28. desember 2004 av Hubman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå