xanonymx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvilken fil er det som gjør at brukeren kan logge av. Jeg har tenkt å stille datamskinen inn på å logge fra brukeren etter et klokke slett, men da trenger jeg å vite hvilken fil det er som logger av brukeren. Kan noen hjelpe meg? Takk for alle svar Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan du ikke bare lage ei lita .bat fil med Shutdown -l til å logge av med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det rundll.dll som gjør det... Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 at \\localhost 20:00 "shutdown -l -f -t 00" Om denne komandoen blir kjørt automatisk ved startup vil maskinen øyeblikkelig logge seg av den lokale brukeren klokken åtte. at \\localhost 20:00 "shutdown -l -f -t 20 -c "Brukeren logges av, skriv shutdown -a for å avbryte"" Denne vil gi brukeren litt tid og melding hvordan avbryte. Jeg er ikke helt sikker på hvor bra AT liker dobble "", men om det ikke fungerer kan du legge hele shutdown komandoen i en *.bat fil og kjøre den i AT komandoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå