Gå til innhold

SE-S700 bytte mot SE-P910

raatass40

Anbefalte innlegg

Jeg har en SE-S700 og kan få bytte den i SE-P910. Jeg er ikke så opptatt av billedkvalitet når det gjelder kamera. Har mere brukt for en P910.

Hvordan er skjermen på denne?

Har noen av dere hatt disse 2mobiler og sammenlignet kvalitet på skjerm?

Kan man bruke word på P910?

Takker for hjelp hvis noen vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge har store og gode skjermer.

Som nevnt litt:

S700i - Skjermen er mindre i fysisk størrelse, men har flere pixler. Dette resulterer i at pixlene er veldig små, og derfor blir detaljnivået veldig høyt.

P910i - Skjermen er størst i fysisk størrelse, men har ferrest pixler. Derfor har denne større pixler, noe som resulterer i lavere detajlnivå.

Men ikke misforstå, pixlene på P910i er absolutt små nok til å levere detaljrike bilder. Pixelstørrelsen kan sammenlignes med S60-skjermene til Nokia, som jeg synes er veldig fine.

Selv vet jeg ikke helt hva jeg hadde valgt. Om man vil ha i pose og sekk skjermmessig er 7710 perfekt :)

Lenke til kommentar

p910 har både word og pdf støtte orginalt.. og det er utallige andre muligheter for programmer osv.. jeg bytta fra 6600 og syns den var helt utrolig iforrhold..

Du kan også oppdatere firmwere gratis og sikkert fra SE sine sider.. som er genialt.. alle nye versjoner av alt som er orginalt i tlf finnes også og lastes ned derfra.. bla opera

Endret av RockFord_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...