ToP-HaiR Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei, tokk å flytta med meg pcen til en kamerat. når jeg kom ditt ville ikke noen av de nyere spillene fungere (bf42, raven shield, etc) og i en periode så flimret skjermbildet når jeg hadde det på noe lavere en 85 Hz. Ta f.eks Söldner: Sory!! Can't create Direct3D device!! please install DX 8.1 or higher. Disable all overwrites in your graphic driver settings. så slår spillet seg helt av Operatin flashpoint: Cannot create 3D device: Adapter 0 (Nvidia GeForce 2 MX/MX 400) Fullscreen Resolution 1024x768, format R5G6B5/D16, refresh 75 Hz Error D3DERR_NOTAVAILABLE Kjörer et GeForce 2 Mx400 64mb så det er ikke det nyeste, men det har alltid fungert för Startet med å legge inn windows xp pro på nytt med service pack 1, så la jeg inn Nvidias nyeste driver og nyeste DirectX (9.0) men det vil fortsatt ikke fungere! (skjermbildet flimrer ikke lenger selv om jeg har det på 75 Hz) Kan hende at skjermkortet har tatt skade da jeg flyttet datamaskinen så klart. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 sjekk inni kabinettet om noe ser gale ut. Virker som det er en fysiskskade i og med at du har formatert, lagt inn nye drivere osv uten at det hjalp. Men er ikkje sikker. Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 skal ta ut kortet nå... ta bort alt stövet skal se etter skade på det også. Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Det fungerte ikke... og jeg kunne ikke se noen fysiskskade. Finnes det ikke noe program for å teste skjermkortet med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå