Gå til innhold

X-Box Skins hvor får jeg kjøpt det?

Pufhead

Anbefalte innlegg

Hei jeg må først ti hvis jeg har posta feil så må jeg beklage alt så det er jo 100 forum katogorier men det jeg skal spøre om er det noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt X-box skins sånt som dene jeg har lakt til her og helst en butikk som har dem inne

post-188-1104185696_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kan dere sere se hvordan min Xbox ser ut:

xbox.jpg

Edit: Beklager at det er litt dårlig kvalitet på bildet, det er tatt med en mobiltelefon. Det var litt mørkt i rommet, så rødfargen kommer ikke skikkelig fram. Den ser mer lilla ut i dette bildet, hehe. Navnet på skin'en heter "Chrome Red" by the way.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
den ble jo ganske bra den da men når du køpte den fikk du med en sån extra klistre mære som du kune sette over X-Box mærket i mitten eller kjøpte du det løst?

Takk. Settet jeg kjøpte var komplett. Jeg kjøpte mitt på qxl, ikke fra den siden dere snakker om. Så hva du får med vet jeg ikke. Det burde ikke være vanskelig å finne ut.

Bruk god tid når du skal ha det på, for det er lett å gjøre det for fort. Og da er det lett å få luftblemmer under klistremerkene. Det skjedde på det alle første merket jeg hadde på; den lille sirkelen som er midt oppå den grønne xbox-logoen(der du snakket om). Der ble det en luftblemme som jeg aldri fikk bort. Viss du ser bildet, ser du tydelig streken...

Så konklusjonen er: ta deg god tid, og ikke klistre det for hardt på med en gang. Viss du da gjør en feil, er det fortsatt mulig å ta av der du gjorde feil, og prøve en gang til. Først når du er ferdig med et merke, trykker du skikkelig slik at det sitter fast.

Lykke til.

Edit: Det selges Xbox-skins på ModNet.no også.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Tøft med sånne xbox skins! Hvor mye koster egentlig ett komplett sett?

MR-X666 - Lær deg å bruke komma og punktum. I tillegg bør du kunne klare å legge inn dobbelkonsonanter der det er bruk for ;)

Ett sett har makspris 199,- på ModNet.no. Da følger det imidlertid IKKE med klistremerke å ha på den grønne Xbox-logoen. Personlig så kjøpte jeg mitt på QXL for bare 50 kr, og det var inklusiv det topp-klistremerket jeg nettopp snakket om. Et skikkelig kupp med andre ord :thumbup: Lønner seg å kikke der...

Edit: Han jeg kjøpte komplett sett av på QXL har en side som heter GameWorldNorge, der han selger skins. Nå har han imidlertid ingen inne, men det går jo an å sende mail å spørr om har får inn snart. Ekstremt god service på siden. Har handlet der før, og den er til å stole på.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Tøft med sånne xbox skins! Hvor mye koster egentlig ett komplett sett?

MR-X666 - Lær deg å bruke komma og punktum. I tillegg bør du kunne klare å legge inn dobbelkonsonanter der det er bruk for ;)

hørt om lese og skrive vansker?

Ja. har da det. mente ikke å rakke ned på deg eller noe. Men hvis du bruker litt lengre tid på å kanskje se gjennom postene etter du er ferdig å skrive, så kanskje det blir litt bedre. Hadde nemlig problemer med å tyde noen av innleggene. Men jeg beklager hvis trodde jeg skulle være slem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...