DementedAlbino Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Trodde at ATI Tray Tools var det som ble brukt, og at ATI Tools var det som ikke ble utviklet lengre. Har uansett testet dem begge + everest, men ikke noen av de som gir meg temp på skjermkortet. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Etter litt undersøkelse er det mulig jeg har blandet litt, men tror fortsatt det er Tray tools som ikke utvikles lenger. Skal dog ikke ta meg på ordet. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Heisann! Har et ATI Radeon X800XT skjermkort, bruker for tiden Catalyst driverne, men er ikke helt fornøyd med hele det "controll center" greiene. Hvilke drivere kan anbefales for mest mulig ytelse og minst mulig dilldall? Virker som catalyst kjører en haug med prosesser, hver gang jeg starter det får jeg 3xCLI.EXE og 2xATIXX eller noe lignende. Edit: så litt på denne siden, men vet ikke om jeg skal ta 32bit eller 64bit, sitter på XP og ikke Vista. Endret 9. mars 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Er det en mulighet for å få widescreen format på min gforce go 7300 til vista? Det er bare så irriterende å kjøre alt strekt... edit: Greide det Endret 13. mars 2007 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Trenger hjelp til å finne drivere til mitt GeForce Go 7400, på min bærbare pc. Har prøvd å laste ned de nyeste driverne fra Nvidia.com, men da får jeg bare en feilmelding som sier at installasjonsveiviseren ikke klarer å finne de rette driverne til maskinvaren min eller noe sånt... Har prøvd å installere de som ligger på HP sine hjemmesider, men når jeg skal koble pcen til tven får jeg ikke noe signal på tven. Så er det noen som kan hjelpe meg med å finne de rette driverne? Har Windows XP Media Center Edition, hvis det skulle være til noen hjelp... Lenke til kommentar
guezz Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har du prøvd laptopvideo2go? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Har du prøvd laptopvideo2go? 8182495[/snapback] Hmm... Er litt skeptisk til den siden, men det går sikkert greit... Er det bare å laste ned den som står øverst på denne siden? EDIT: Prøvde den øverste driveren som lå på den siden, men neida... Det funket ikke det heller... Noen som kan hjelpe meg med dette? Feilmeldingen som kommer opp når jeg starter installasjonen ser slik ut: "Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes." Endret 18. mars 2007 av _Zero Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har du kopiert den modded inf filen inn i mappen du pakket ut driverinstallen i? Det er det som er selve cluet i laptopvideo2go. Nå har asus lagt ut riktig driver på hjemmesiden sin, så jeg har installert. Men jeg får ikke mer enn 66 mb på skjermkortet enda det skal være 254... Hva skjer? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har du kopiert den modded inf filen inn i mappen du pakket ut driverinstallen i?Det er det som er selve cluet i laptopvideo2go. Nå har asus lagt ut riktig driver på hjemmesiden sin, så jeg har installert. Men jeg får ikke mer enn 66 mb på skjermkortet enda det skal være 254... Hva skjer? 8185729[/snapback] Kan du forklare dette litt mer? Jeg lastet bare ned den som lå øverst og starte installasjonsfilen som lå inne i den mappa. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hva slags pc har du? Mange av utgiverene som f.eks. asus har lagt ut driver på deres egne sider. Da slipper du det ekstra. Men hvis ikke, så laster du først ned den filen som pakker seg ut selv. Så laster du ned den filen som står som link ved siden av drivere. "Modded inf". Denne legger du i mappen som den andre filen lagde med installfilen. Så kjører du setup. også ser jeg først nå at du er på en annen side....... http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=12723 Prøv denne linken og følg instruksene jeg ga. Hvis den ikke fungerer kan du jo prøve denne, men den er egentlig for asus pc'r. Men jeg skulle tro det skulle virke. http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=12966 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hva slags pc har du? Mange av utgiverene som f.eks. asus har lagt ut driver på deres egne sider. Da slipper du det ekstra. Men hvis ikke, så laster du først ned den filen som pakker seg ut selv. Så laster du ned den filen som står som link ved siden av drivere. "Modded inf". Denne legger du i mappen som den andre filen lagde med installfilen. Så kjører du setup. også ser jeg først nå at du er på en annen side....... http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=12723 Prøv denne linken og følg instruksene jeg ga. Hvis den ikke fungerer kan du jo prøve denne, men den er egentlig for asus pc'r. Men jeg skulle tro det skulle virke. http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=12966 8188572[/snapback] Har en HP Pavilion dv6184ea... Har prøvd driverne som ligger på hp sine hjemmesider. Det var nettopp de driverne som er grunnen til at jeg ikke kan koble pcen til tven... EDIT: Prøvde å laste ned den filen du linket til og fulgte instruksene dine, men det viste seg at du hadde linket til en driver til Vista... Sitter fortsatt på XP jeg, men det blir Vista snart Endret 19. mars 2007 av _Zero Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Og da var alle nybegynnerne ikke nybegynnere lengre (med andre ord Nice guide!) Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg fant ut at jeg mått oppdatere ATI driveren min,. jeg slettet den andre driveren jeg hadde og lastet ned den nyeste driveren, men når den skal starte, kommer denne beskjeden om : " .NET framework initalization error, To run this application, you must first install one of the following versions of the .net framwork;: v2.0.50727. contact your application publisher for instructions about obtaining the appropriate version of the .net framwork" Jeg er ikke en ekspert i engelsk, så det ble litt for mye vanskligge ord for meg. noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Installer .NET Framework grunnet at ATIs kontrollprogram (Catalyst Control Center, CCC) krever det for å fungere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det er jo faktisk ingen av desse programma som funka til overklokking. I alle fall ikkje her eg sit. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 har et spm angående driverne til nvidia.. lastet ned de nye driverne til vista 64. 162.22 etter jeg enablet SLI (som jeg har) og restartet.. tok jeg og kontroll sjekket.. den sto på enable.. men under "Manage 3D settings. og global settings. så står det: SLI performance mode: Single GPU... skal jeg ikke ha dual her?.. og alt jeg kan velge mellom er: Single GPU, Force split-frame rednering, Force alternate rendering 1, og Force alternate rendering 2 er dette rett? at detn skal stå på single. når jeg har 2 skjermkort. og enabled SLI? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 En nedlastingslink til de driverene/tingene som er gratis hadde vært kjekt, trenger nemlig DirectX 9.0c og finner det ikke på sidene til M$ Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har nå gått over til NVIDIA etter mange år med ATi. Er det nødvendig å slette gamle drivere før man installerer nye, slik man må med ATi kort? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Finnes det noe bra desktop programer som gir deg muligheten til å velge to forskjellige bakgrunner når man kjører dual screen? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ville bare dele med meg litt om Forceware 169.04 Beta Har lenge hatt 158.22 og 3Dmark06 har ligget på 8330 poeng Så gikk jeg over til 163.75 for ikke lenge siden og fikk 8800 poeng Har nå nettopp lagt inn 169.04 Beta og fikk faktisk 9123 poeng. Alt på stock. Det må da være en bra økning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå