Chainman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 når jeg laster ned og installerer NVIDIA NVTweak så får jeg en melding om at programmet ikke er ordentlig installert:S Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har et problem når jeg skal innstalere driver til skjermkortet mitt (Sapphire Radeon x800xl), når jeg lasta ned den nye drivern som heter ATI Cataclyst, så stoppa plutselig hele pcen også kom det bluescreen. Jeg har ingen anelse hva det er for noe? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Auda, hørtes ikke bra ut. Foreslår at du oppretter en egen topic for dette og kommer med mer detaljert informasjon. Lenke til kommentar
stius Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan noen si meg hvilke drivere jeg skal laste ned? skjermkort: Nvidia geforce 6600. er på hjemmesiden, men vet ikke hvilken pakke det er jeg skal laste ned :S Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan noen si meg hvilke drivere jeg skal laste ned? skjermkort: Nvidia geforce 6600. er på hjemmesiden, men vet ikke hvilken pakke det er jeg skal laste ned :S 7264300[/snapback] Hva med link osv.? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 og så er 6.11 til Ati ute. www.ati.com Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Til Stius: Du skal laste ned Geforce and TNT2 driverene, Geforce GO 7 Series er til bærbare pc`er. Se ellers denne linken: http://www.tweakguides.com/NVFORCE_1.html Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) er guru3d generelt treige på å laste ned? prøvd og laste ned denne flere ganger, men enten stopper den opp på midt i, eller så får jeg ikke starta den engang(som nå) What to do? EDIT: måtte ty til IE EDIT2: den stopper fortsatt opp.... Endret 18. november 2006 av karlsn Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei. Jeg har problemer med alle driverne i 90 serien til nvidia. Får artifacts det er noen punkter/picsels som lyser her og der. Noen som opplever det samme. Har ikke problemer med 80 serien. Kortet er ikke klokket. Normal temp 42 idle 56 load. Spec 7600gt sli Amd 4600cd 2gig ocz ram Asus a8nsli se Takker for tips Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 To spørsmål: 1.Har Radeon 9600 Atlantis. Uansett hva jeg spiller så hakker det hele tiden. Irriterende. Kan dette ha noe med mine drivere?`Kan noen evt. gi meg link til hva som må lastes ned og installeres 2. Hvorfor står det at jeg har to skjerm kort, da disse to er helt like? Enhetsbehandling-> Skjermkort: RADEON 9600 SERIES - Secondary SAPPHIRE RADEON 9600 ATLANTIS Hilsen Jørn Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Om du er sikker på at du har siste versjon av både DirectX og skjermkort driverne (som du finner i denne tråden på side 1) foreslår jeg at du oppretter en egen topic for spørsmål 1, dette er ikke lagt opp til å være en samletråd Hvorfor det står at du har "to" kort jeg dog svare på - Dette er måten ATI har løst problemet med to innganger for skjermer. Kort1 er inngang1, kort2 er inngang2. Endret 3. desember 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
shabador Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er overrasket over at ikke XG-driverene er nevnt i første post. Disse er hands-on de beste som eksisterer per dags dato. http://www.tweaksrus.com Er både til ATI og til nVidia. Den nye XG WarCat 1.12 for ATI kort er sinnsyk med tanke på ytelse og IQ. Da jeg hadde nVidia var jeg også fornøyd med XTreme-G driverene. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Takker for bidrag, skal implantere den i første post snarest. Forøvrig kan vi sprette en Cola og feire at tråden har stått i 2 år. I den anledning ber jeg om tips til evt. forbedringer ol Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er mulig jeg er dum, men nå har jeg lett lenge etter drivere til Nvidia Go7600 uten å finne noe som passer på nVidia sine sider. Hjelp anyone? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Prøv å ta en titt her: http://www.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som kan hjelpe meg med driver/software til et MSI tv@anywhere-master kort? Orginalen fungerer ikke. Selv med siste oppdatering ifra MSI Og med Dscaler 4.1.15 Får jeg ikke lyd Pleeese Lenke til kommentar
motybana Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) hiesann.. sliter med å finne nye drivere til min geforce 6600gt kort, skulle spille cs her om dagen , og når jeg åpna steam så fikk jeg en melding om at driveren min var gammel, så jeg lasta ned den jeg fant på www.nvidia.com men fikk samme beskjed etter det og.. oen som kunne funnet den nyeste driveren? kjempetakk til den som kunne gjort det Endret 17. januar 2007 av motybana Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 legg in steam en på nytt kan jo fikse det Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Får ikke ATI tray tools til å virke med mitt 1650 pro kort. Står bare loading nede i hjørnet uten at noe skjer. Noen andre tips til hvordan jeg kan få sjekket temp på mitt kort? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Går utifra du har prøvd alternativene som du kan finne i første post? ATI Tray tools er forøvrig såvidt jeg vet ikke lenger under utvikling, ergo er siste versjon den som blir å gjelde. Ergo kan nyere skjermkort få problemer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå