guezz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) ATI Tool Tray. Det mest geniale programmet jeg noengang har prøvd. Det bruker bare mellom 480kB og 4.5MB, og det har erstattet CCC og ATI Tool (alle avinstallert sammen med .Net Framework) Endret 17. februar 2005 av guezz Lenke til kommentar
turbosverre Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Noen som har peil på hva man kan endre gjennom rivatuner mht. Gf6600gt 128mb (golden sample) og hva man IKKE bør gjøre? Så forslaget som gjaldt 6800-modellen, men regner med det ikke er helt likt for billigere kort. (Asus a8n-sli, kjører bare et kort foreløpig). Mvh turbo Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er enig med "guezz" , det programmet er genialt! Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ingen her som har noen apps til oc'ing av Hercules kyro-kort, vel? (har et gammelt 4000xt) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ingen her som har noen apps til oc'ing av Hercules kyro-kort, vel? (har et gammelt 4000xt) Powerstrip mener jeg skal funke med kortet ditt. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Hmm, føler noen at det mangler noe nå eller? Kan selvfølgelig ikke ha alt heller da, tenker mest på de meste brukte driverne/programmene. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hmm, føler noen at det mangler noe nå eller? Kan selvfølgelig ikke ha alt heller da, tenker mest på de meste brukte driverne/programmene. Du har fortsatt ikke inkludert: ATI Tool Tray. Det mest geniale programmet jeg noengang har prøvd. Det bruker bare mellom 480kB og 4.5MB, og det har erstattet CCC og ATI Tool (alle avinstallert sammen med .Net Framework) Bilde Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Sånn, da var det på plass=) Ellers, blir kjempeglad for tips til guiden. Mvh Stikk Lenke til kommentar
DillBall Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Mye skrivefeil, men absolutt en ressurs til forumets nybegynnere. Det blir bare sinnsykt teit når du skal kommentere skrivefeil. EnigT! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hm... Måtte formatere i helgen, og da jeg skulle laste ned nye drivere til mitt 9800PRO så jo alt helt greit ut, inntil jeg restartet og begynte å få melding om loadefeil i Load.exe og CLI.exe, noe jeg får ca. hver gang. Betyr dette at driverne ikke fungerer som de skal, eller går det bra å la det være slik det er (bortsett fra at meldingen irriterer da)? Jeg har reinstallert, ikke bare én gang, men snart flere ganger enn jeg kan telle virker det som, men feilen kommer likevel. Nå er det originaldriverne jeg har syslet med, og i forgårs kveld bestemte jeg meg for å teste Omega isteden. Det funket fint da jeg slo på maskinen i går, men i dag var skjermen svart etter bootscreen, så jeg gikk i sikkermodus og installerte originaldriverne isteden. Skal jeg la de være slik, eller har noen et annet tips (jeg får altså fortsatt feilmelding)... Lenke til kommentar
n0ob Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 @surbz00r: Jeg lurer på om du ikke får de feilmeldingene p.g.a. at du ikke har installert .net framework. du finner den her Lenke til kommentar
n0ob Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 @trådstarter: du kan jo legge til "Trixx"(sapphires eget overklokkingsprogram) det står noe mer om det her, men det viste sikkert de fleste. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ehhem... jeg installerte framework, men det hjalp ikke. Derimot fant jeg ut at dvdrom sto som bootpriority 1 i bois, og jeg hadde cd stående i endra på det i bios jeg da, og så funka det fett. Kjører originaldiverne igjen, og feilmeldingen er borte... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Her har du mange gode programmer som kan brukes i sammenheng med skjermkort, det er for det meste utils, men av programmene så kan jeg anbefale Dxtweaker som gjør mulig SS (supersampling) for ati baserte kort som sånn for eksempel x800. http://www.nonatainment.de/portal/DesktopD...ndex=7&tabid=19 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ta og add ATITool og! overklokking/temp http://www.techpowerup.com/atitool/ Lenke til kommentar
gsn Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har en .reg fil som åpner for overklokking med windows drivere for nvidia skjermkort (også kjent som coolbits), og en .reg fil som lar deg stille refres rates til skjermen. Jeg har ikke noen linker til de men kan sikkert sende de til deg hvis du er intrisert i å legge de ut Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 ATI Tray Tools (Har erstattet ATItool) Ekstremt "handy" lite program for ATI brukere. Har mulighet til å overklokke, måle temperatur, vise detaljerte innstillinger mm. Jeg finner ikke ut hvordan man måler temperatur, har Radeon 9800PRO. Sliter som bare det med skjermkortet for tiden og lurer på om det har noe med temperatuen å gjøre. Dere kan jo ta en titt innom tråden min http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=435781 Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 LapTopVideo2Go syntes nå du kunne lagt til denne også i sticky'en din...veldig nyttig side. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har ATI Tray Tool samme muligheten som RefreshLock? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Hmm, jeg har ikke hørt om RefreshLock.. Men ATItool kan jeg anbefale på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå