Vike Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jep rimelig erfaren jeg og..men DET programmet har jeg sletta Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 veldig enkelt å rasere windows hvis man tar et feil trykk eller 2. har drivi aktivt med pc i 11år(siden jeg var 6) men vil ungå å bruke det programmet selv :!: kas prog? Bra gide :-) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Sånn, der var liten oppdatering på plass! Ordnet litt bilder samt Matrox drivere. Setter veldig pris på forslag til hva mere som burde finnes her. Mvh Stikk Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Ville bare ydmykt gi noen tips til rettskriving Noen påstår at Omega drivere er noe "kraftigere" en orginale driverene. Orddelingsfeil i Omegadrivere, og resten skrives "kraftigere enn de originale driverne ". Til begge skjermkort typene Fint lite tweake program, kan bla brukes til å overstyre "60hz" barrieren på Windows XP Overklokkings program til Nvidia kort, har også tempratur måler. Orddelingsfeil i alle disse setningene, i den siste har du fått med to i en setning. I tillegg er temperatur stavet feil Ekstremt "handy" lite program for ATI brukere. Har mulighet til å overklokke, måle tempratur, Vise detaljerte innstillinger mm. Temperatur er også stavet feil her, i tillegg skal det ikke være stor bokstav i "vise" Til slutt håper jeg du liker guiden, å bruker den ofte og flittig! : Og\å feil. Liker og bruker Dette er de siste "WHQL_ sertifiserte" driverene, altså de siste driverene som er bekreftet 100% stabil. Stabile Dette gjelder driverne til både Ati og Nvidia Og ja, det heter driverne, ikke driverene Og helt til slutt: Prøv å begrense bruken av gåsetegn, det ser ikke bra ut. F.eks her: Til begge skjermkort typene finnes også driverserien "Omega", dette er drivere som er "finpusset" på. Noen påstår at Omega drivere er noe "kraftigere" en orginale driverene. Ellers kjempearbeid, har ventet på noe slikt lenge (selv om vi nok aldri blir kvitt "hvilke drivere skal jeg bruke?" og lignende tråder, samme hvor sticky denne blir ) Endret 29. desember 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Hehe Kevlar, tusen takk! Er ikke bare bare å skrive guide kl tolv på natten Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Må bare si tusen takk til alle som har kommet på rettelse på skrivefeil Blir forøvrig mest sannsynlig litt feil fremdeles, da alle som har sendt meg PM/postet her har litt forskjelig mening. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva med de som har Matrox-kort o.l. ? Er vel neppe "alt du trenger til ditt skjermkort" for de... De som har Matrox er som regel flinke nok til å finne ut slikt selv. Lenke til kommentar
Yoruk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mye skrivefeil, men absolutt en ressurs til forumets nybegynnere. Det blir bare sinnsykt teit når du skal kommentere skrivefeil. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hva med de som har Matrox-kort o.l. ? Er vel neppe "alt du trenger til ditt skjermkort" for de... De som har Matrox er som regel flinke nok til å finne ut slikt selv. Hehe joda.. Har nå ordnet Matrox! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mye skrivefeil, men absolutt en ressurs til forumets nybegynnere. Det blir bare sinnsykt teit når du skal kommentere skrivefeil. Øh? En guide som dette burde være lettlest og enkel for alle og forstå, derfor burde rettskrivning være rimelig viktig. Du så muligens ikke alle skrivefeilene som var til å begynne med, så jeg skal ikke bry meg.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Trådstarter jobber aktivt med tråden og slike guider er bra å ha. Settes som sticky. Håper trådstarter fortsetter med å jobbe med denne Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Supert Skal holde den oppdatert fortløpende. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Supert Skal holde den oppdatert fortløpende. Kjempebra! En god guide! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Sånn, nå har jeg ordnet "masse"! Forandret skriftstørrelsen samt farge, håper det blir lettere og lese nå. Mvh Stikk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Supert Skal holde den oppdatert fortløpende. gratulerer! fin sticky! Lenke til kommentar
leffern Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sånn, da var versjon 1.01 på plass Noen som har forslag til flere programmer som burde være i listen? Mvh Stikk EXPERtool hadde vert greit for noen å få hatt med =] Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Sånn, da var versjon 1.01 på plass Noen som har forslag til flere programmer som burde være i listen? Mvh Stikk EXPERtool hadde vert greit for noen å få hatt med =] Skal titte på saken å se om det er noe å få med! Tusen takk for innslag til hva som burde finnes her. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Sånn, der var en ny kategori på plass! Det skal selvfølgelig komme flere produsenter etterhvert, men gitt tidspunktet er jeg litt trøtt nå Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Man kan vel kjøre dobble tester for å sjekke hva AA og AF har å si for ytelsen. Altså ON og OFF Grei nok guide for de mange nybegynnere der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå