Billy Bob Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har reinstallert Win2k på maskinen, skjermen kommer med kun 16 farger. Er det noe feil med driveren da? Vet egentlig bare at det er en IBM-skjerm. Hvordan skal jeg gå fram for å ordne dette? Skjermen funker fint på en maskin med XP. På forhånd takk. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har du installert skjermkortdriver? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Har ikke driver å installere. Ser på Com. Management at driveren til Video Controller (VGA Compatible) ikke er "not installed". Har det noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvilket skjermkort er det i maskina da? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Det er integrert i hovedkortet. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Du kan jo oppgi litt maskinvare med en gang, da blir det lettere å hjelpe deg. Hva slags hk har du? Er det ferdig maskin, hva heter den da? Lenke til kommentar
razer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Først, hvilket hovedkort du har? Videre, finn ut enten navnet på skjermkortet eller chipset, og søk på nett etter drivere.. At det står at driver er installert betyr at Windows bruker noen crappy standard-drivere... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Skal vi se her. HK: K7T Pro2-A (MS-6330) ATX VA Mainboard Det var det jeg fant ut, beklager, har ikke så mye peiling. Maskinen ser ikke ut som en "ferdigmaskin", med tanke på at det er IBM skjerm og er kabinett uten navn på. Det er ikke min maskin, så er ikke helt stødig på hva som er i den. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 http://www.viaarena.com/downloads/drivers/...A_4in1_443v.zip prøv den Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Lastet ned alle nødvendige oppdateringer fra Windows, nå funker det helt fint! Eneste er bare hvordan jeg skal få bort NVIDIA-trayikonet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå