bujk Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Søstra mi skal bytte til chess kontant men har en god del penger igjen på sitt netcom kontantkort, hva skjer med pengene som er igjen ved overføring? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 ta kontakt med netcom anngende det. de skal kunne fikse det, men det er ingen automatikk i det tror jeg Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tviler på NetCom går med på å utbetale/overføre summen. Hun får enten bruke den opp, ellers forsvinner dem. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg vet ikke stort om det, men hos Telenor holder det å kontakte de å be om det. Da får du overført resterende beløp til bankkontoen din (minus 50,- i gebyr). Lenke til kommentar
zand Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg vet ikke stort om det, men hos Telenor holder det å kontakte de å be om det. Da får du overført resterende beløp til bankkontoen din (minus 50,- i gebyr). Eller trukket fra på første regning. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ringte netcom nå, dem tar å overfører resterende kreditt - 50,- Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Tviler på NetCom går med på å utbetale/overføre summen. Hun får enten bruke den opp, ellers forsvinner dem. Hvorfor tviler du på det? Hva vet du om det, med mindre du har undersøkt? Virker som om mange tror alle selskap er ute for å føkke med deg uansett, men det er litt feil innstilling. Heldigvis har man lovverk i Norge, som er fornuftig og skal ivareta forbrukeren. Selskapene følger også disse lovene. Kravet til kunden er å få utbetalt all saldo som man har betalt for, og som ikke er knyttet mot bonus/binding. Dvs: 1) NetComs kampanje med kjøp 300, få 600 Du har igjen 540 av de 600, 300 i bonus fjernes (da denne brukes sist), du står igjen med 240. Kr 50 fjernes i administrasjonsgebyr, kr 190,- blanke kroner står igjen til å bli overført til din konto. (aldri til nytt kort hos annen operatør). 2) YoungTalk der binding nettopp har gått ut Du får ikke igjen saldo som stammer fra startpåfyll eller de 12 månedlige påfyllene i bindingstiden. (Et stalltips er da istedet å be om konvertering til easyTalk, bestill portering til annen operatør en dag senere, saldo blir da godskrevet på easyTalk, og disse kan du be om å få utbetalt til konto. husk at du da må betale for abo.avgift de 10 dagene du har easyTalk, men pengene ville du ikke fått på annen måte uansett) 3) Overfør saldo til et annet kontantabo du har, om du har to stykker og begge står på ditt navn (ingen kostnad). tiny Endret 28. desember 2004 av tinyworks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå