danielsn Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Fikk bare så lyst til å skrive at jeg har fått ny data! -MSI Master 2 far -Opteron 246 -512mb. ram (hdde ikke råd til mer) -wd raptor 80gb. -ana hdd (120gb) -Sapphire ati radeon 9600xt (overklokket) -7.1 kort -tv-kort -480w psu -neonlys +litt til Jeg er bare så happy! :!: EDIT: la til bilde Endret 27. desember 2004 av danielsn Lenke til kommentar
Winters Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gratulerer I mine øyne er styling av data harry, men det er sikkert fint for de som liker det! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Gratulerer I mine øyne er styling av data harry, men det er sikkert fint for de som liker det! Edit: det ble nok en dobbel idag igjen admin fjerne? Endret 27. desember 2004 av Winters Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Gratulerer I mine øyne er styling av data harry, men det er sikkert fint for de som liker det! OffT: det og ha et ferdigt plexi kabinett med noen lys i er ikke "data styling", det er bare og legge noen lys inni et plexi kabinett. (sorry at jeg ble litt småsur, men slike ting iriterer meg litt) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Style har jeg ikke begynt med enda, anent en å ha ripet litt i kabinettet. Det er for de 2300 kr. jeg fikk til jul jeg skal bruke den til å style. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Style har jeg ikke begynt med enda, anent en å ha ripet litt i kabinettet. Det er for de 2300 kr. jeg fikk til jul jeg skal bruke den til å style. råder deg til å ikke bruke 2300 kr på kalde katoder og slikt, du vil angre ! .. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 gøy å laste ned om natten med en slik "lyskilde" på rommet Går vel kanskje ann å skru av lysa.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Jepp, det går ann å skru av lyset. Og det kan ses i hele bygda. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 PC og skrivebordslampe i et Er du skikkelig hardcore så putter du inn så mye lys at du kan pensjonere taklampa Finfint.. selvom jeg syns det ser litt teit ut met de drevene når kabinettet er gjennomsiktig.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 PC og skrivebordslampe i et Er du skikkelig hardcore så putter du inn så mye lys at du kan pensjonere taklampa Finfint.. selvom jeg syns det ser litt teit ut met de drevene når kabinettet er gjennomsiktig.. Egentlig treng ikke taklampa nå heller Veldig sjekt pga. sikringa i den har gått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå