Fezzer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har et lite problem. Når jeg trykker ctrl+alt+del så kommer det vinduet opp. Problemet er bare det at masse av det som er rundt kanten har falt bort oss meg :S Jeg ser verken minimeringsknappen,krysset osv. Kan heller ikke gå på prosesser for det står ikke. Noen som vet hva problemet er og hvordan det kan fikses? Takker for alle svar Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Prøv å dobbeltklikke på rammen. Lenke til kommentar
Fezzer Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 så lett var det ja aldri vært borti det før tusen takk Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det var ein heilt lik tråd her igård...... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 så lett var det ja aldri vært borti det før tusen takk Da stenges denne (som forøvrig ville passet bedre under "Programvare-Windows") Prøv også med en mer beskrivende "topic" neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg