ChroniX Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg lurer på hvem jeg skal bruke til å fjerne operatørsperren på min mobil. Jeg har en SE 630. Har dere noen erfaringer omkring dette? Jeg frykter jo at denne personen jeg sender mobilen til skal beholde min mobil, å pengene ser jeg aldri noe mer til....kan dere gi meg noen tips om hvem som er til å stole på, og ikke...? Lenke til kommentar
zand Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 GSMTeknikk fungerer vel bra det? Lenke til kommentar
telluz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 går vel også ann å søke litt rundt på nettet Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 www.unlock.no er vell greie? Der betaler du vel 29 kr, og så får du en gode. Trenger vel ikke mer? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 man skal jo ikke sende inn mobil, eller? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvorfor sende inn mobilen for å unlocke? det trengs jo ikke! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 www.unlock.no er vell greie? Der betaler du vel 29 kr, og så får du en gode. Trenger vel ikke mer? Det virker kun på Nokia telefoner og en Siemens om jeg ikke tar feil. Ericsson telefoner må du pent sende inn for å få unlocket de. Hvorfor sende inn mobilen for å unlocke? det trengs jo ikke! Les over. Bor du i Oslo så bor du i samme by som GSMTeknikk. Da kan du helt sikkert bare spasere ned dit å får gjort det mens du venter. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvorfor sende inn? Fordi han sier han har en T630 og den kan ikke Unlock.no låse opp! Må vel ha en spesial kabel til det. Les før dere gidder poste a. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har brukt GSMteknikk og har bare positiv erfaring. Meget rask, og god service. Regner med du må sende mobilen i posten, men du kan jo sende en forespørsel om du kan levere den personlig. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) http://www.unlockshop.no låser opp for 200,- det er 99,- mindre enn gsmteknikk og drives av fyren bak unlock.no. garantert til å stole på (forøvrig lurifaksen her på forumet) Endret 29. desember 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå