danielsn Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Er dette: http://www.hammar.no/index2.asp alt jeg trenger for å instalere et LCD display i dataen min? SE ETTER: LCD display 20x4 Blue LED m/Kontrollerkort EDIT: linken fører ikke til lcd-panelet. Endret 27. desember 2004 av danielsn Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ja trenger ikke no mer enn det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Må jeg ikke ha et sted jeg kobler den til inne i dataen. Hvordan type tilkobling? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 den bruker vel parralel tilkobling (printerport) hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Da blir jo noe av ledninge hengende på utsiden da Finnes det noen kontrollere med parralelport ol. så det ikke behøver å henge en ledning på utsiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå