Terje0 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 har koblet pcen slik at jeg får pc bilde på tven. Det funker bra, men når jeg skal spille en film blir det bare svart på tven. mens på pc-skjermen går det. Hvordan skal jeg få bilde på tven ? Lenke til kommentar
TempO Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Nå vet ikke jeg hvor mye instillinger du har trykka på osv, men.... Jeg hadde lignende problem, som deg, å jeg måtte trykke på noe som ga meg "fullscreen" på TVmoden for at det skulle fungere på tv'n hos meg... kanskje litt dårlig forklart, men du får bare prøve, det skal ikke være så vanskelig EDIT: leste litt feil angående spørsmålet ditt...men ta å prøv å finn noe instillinger angående "video in fullscreenmode" eller noe......worked for me Endret 27. desember 2004 av tempoking Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) TVen må være selve hovedskjermen. Har du en bærbar pc må du trykke Fn + en av F-tasten (F5, elns). Bruker du stasjonær tror jeg du må stille inn i Catalyst Control Centre (ATI) eller (husker ikke) i nvidia at skjermen skal være en kloning av pcskjermen. Tror du vil få samme effekt dersom du starter opp med bare TVen tilkoblet. Håper det hjalp... HetrTiXc Endret 27. desember 2004 av HetrTiXc Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 fikk det til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå