-Teddy- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den gjør at CS klikker, at Windows Media pleyer klikker når jeg prøver å spille av film, og at pc'en generalt suger. I WMP henger den seg. og alt lagger noe SINNSYKT, det jeg gjør skjer 5min senere. (Inkluderer flytting av musa) I CS skjer det ikke noe. Går inn i CS, ser bare taskbaren i windows og ikke noe mer. Må avslutte CS, så opera, så starte CS for at det skal funke igjen. Ikke noe lagging her. I Power Director (Videoredigeringsprogget mitt) så er det umulig å eksporere filmer mens Opera kjører i bakgrunnen. Hvordan kan jeg løse dette? Lenke til kommentar
akh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Høres merkelig ut. Hvilke specs har du? Hvilket antivirus/brannvegg kjører du? Jeg vet at Norton har en tendens til å gjøre Opera treg av og til, men dette hørtes verre ut enn det. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 AMD64 3000+ BOXED ASUS K8N-E DELUXE TwinMOS 1024MB RAM Leadtek Winfast A400 TDH GeForce 6800 128MB DDR 120GB Seagate Baracuda Bruker Norman Firewall, problemet har oppstått i det siste... Tror ikke det er maskinvaren min som forårsaker det Hjelp? Lenke til kommentar
akh Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Med den maskinen burde det meste fungere. Sikker på at det er opera som forårsaker dette? Sjekket for virus o.l? Hvilken versjon av opera har du? Har du forandret noe spes i det siste som kan ha betydning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå