Diablito2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har XP pro norsk, etter en del frem og tilbake med formatering o.l. så har jeg nå fått det til å funke, nesten.. problemet nå er at hvis jeg rebooter så gjør den alt det den pleier å gjøre helt til den kommer til "windows xp" screen'n med den blå baren som løper frem og tilbake. den bare fortsetter og fortsetter. har latt den stå opptil 30min uten at noe skjer. for å "fikse" dette så må jeg restarte igjen, så får jeg warning om at windows ikke ble slått av skikkelig bla lba bla.. der jeg kan velge "start windows på vanlig måte"," sikkerhetsmodus" og "start med siste fungerende instillinger" .. jeg må velge "start med siste fungerende instillinger" for å i det hele tatt få bootet.. og DA er problemet at alt på maskinen av instillinger i spill, mountede cdroms o.l er resatt. kan noen et par gode råd å gi ?? takker for alle fornuftige og raske svar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hmm.. høres ut som en feil med jumper'ene på harddisken(e). Har du sjekket de? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 alt er nesten som det skal være mht til hddene.. eneste er at jeg manlger en 120gb s-ata disk som ikke vil vises atm.. (har nettopp formatert IGJEN) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ta ut alle diskene utenom den som har OS'et installert, sett den som primær. Dersom det fungerer så tar du en og en disk og kobler de andre til en og en osv. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 hmm.. atl ser ut til å funke nå.. merkelig greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå