Orjanp Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Trenger hjelp til å finne driver til et Asuscom P-IN-100 isdn kort for windows 2000. Og da en annen plass enn www.driversguide.com, som krever registrering. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er jo gratis å registrere seg og laste ned drivere fra den siden, så jeg skjønner ikke helt problemet ditt. Men siden du ikke vil registrere deg, så kan du laste ned driveren her: http://home.no.net/rvhjem1/w2kxpv370cardAsusISDN2000.zip Jeg vet ikke om den fungerer, for jeg har ingen anledning til å teste den. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Evt gidde å prøve å søke litt? Kjapt søk på altavista etter "Asuscom" gav meg denne linken... Det lønner seg å gidde å prøve litt selv også... Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Evt gidde å prøve å søke litt?Kjapt søk på altavista etter "Asuscom" gav meg denne linken... Det lønner seg å gidde å prøve litt selv også... Helt enig! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Næh, sier dere det. Har søkt og de eneste linkene jeg fant var enten døde, krevde registrering eller sendte meg i hytt og pine uten at det kom noe ut av det. Både driversguide.com og modem-drivers.com krever registrering og innlogging(da filene fra begge nettstedene ligge på samme server hos driversguide.com), noe jeg synes er totalt unødvendig for å få lastet ned drivere. Så takk for home.no.net adressen. Endret 27. desember 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå