mbst Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Fikk bla strømforskyningen jeg hadde bestilt fra Microplex i dag. Det er en NoiseControl 370W, og som vi alle vet er dette modifiserte Enermax-strømforskyninger. Nå har det seg slik at det utenpå strømforskyningen min står 431W. Ser at de er tomme for NC 370W PSU på Microplex. Kan det tenkes at de gikk tomme for 370W rett før de fikk ordnet min pakke, og at de derfor sendte meg en 431W i stedet? Eller er det rett og slett slik at NoiseControl bruker kraftigere PSU fra Enermax, og en del av modifiseringen består i å senke effekten på PSUene? (Jeg mener dette er lite trolig..) Grunnen til dette kan feks være at kraftigere PSU har kraftigere kjøleribber etc, noe som reduserer behovet for vifter. Senker en effekten reduseres dette behovet ytterligere. Altså - har jeg en 431W eller 370W PSU? Forresten- Microplex er en kongebutikk! Meget serviceinnstilte karer, det er alt man trenger si om dem. Svært hjelpsomme og raske til å svare på spørsmål - også i helgene! Dette er webshopen de andre bør lære av. Gode drops har de også! :wink: Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Forresten-Microplex er en kongebutikk! Meget serviceinnstilte karer, det er alt man trenger si om dem. Svært hjelpsomme og raske til å svare på spørsmål - også i helgene! Dette er webshopen de andre bør lære av. Gode drops har de også! :wink: Japp, jeg fikk med 2 karameller i pakken jeg fikk i dag Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Er det 431 W peak det står? Hvis ikke hva står da? Det må jo stå noe mer enn bare effekten. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 23:07, Vegard20 skrev:Er det 431 W peak det står?Hvis ikke hva står da? Det må jo stå noe mer enn bare effekten. Enermax-etiketten sier bla følgende: EG465P-VE +3,3V & +5V : 220W MAX; TOTAL POWER=431W Betyr dette at PSUet yter 431W? Spørsmålet er som sagt om NoiseControl har redusert effekten fra den opprinnelige.. Lenke til kommentar
hpfaale Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 23:27, mbst skrev:Enermax-etiketten sier bla følgende:EG465P-VE+3,3V & +5V : 220W MAX; TOTAL POWER=431WBetyr dette at PSUet yter 431W? Ja, det er en modifisert Enermax 431W. Noise Control bytter ut viftene og temperaturreguleringen (den som styrer viftehastigheten). Innmaten forøvrig er som i Enermax 431W. Vi oppgir kun 370W for å være på den sikre siden. -- mvh Microplex Norge AS Hans Petter Faale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå