danno_O Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gleder meg til å se den på tg Helt enig... Lenke til kommentar
expoke Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ahh .. dette blir sykt bra stå på .. . Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hva har skjedd med prosjektet nå? Du må forte deg, for tg er bare om noen få dager Endret 11. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 ser kjempebra ut :tumbsup: Gleder meg til og se det på TG. får bare håpe at du blir ferdig til da *håpe* Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 elskbart, rett og slett nydelig. du har skills gutt, hvordan får du det til? gleder meg til å se det ferdige resultatet, riktignok ikke på TG for dit skal jeg nok ikke. men uansett nydelig, digger kabinettet allerede Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Update snart? *venter i spenning* Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det ser jo bare kjempebra ut. Håper du blir ferdig da! Likte virkelig sammensetningen av matrialer Håper du finner en genial måte å feste HDer og brønn med! Lykke til Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 kommer det update eller? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 clvn: Har ikke skjedd noe nei.. Men i løpet av uka kommer det til å skje mye Må til blikkenslageren for å få kobberplater og få dem knekt til. ChRiStiAn^ og pr0xy H4xx0r: Update så fort jeg har vært hos blikkenslageren Takk for positive svar alle sammen =) Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Liten update i kveld Der er de eneste katodene jeg skal ha festet.. De er blå. Hovedkort-plata er festet. Boret hull til vifte bak Viftene i bunn er festet.. Har fått knekt til et HDDrack og, men det ble litt feil. Så jeg skal få fikset et nytt i morra. Så neste update kommer i morgen Hva syns dere? EDIT: Dere kommer til å finne meg på sete 49 @ rad 59 på TG HER Endret 16. mars 2005 av Pa_X0r Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kjeeeempe fint Håper du blir ferdig til TG da... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Fytti steike! Lenge si det har vært en så bra worklog her! All ære til deg! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette blir bra! KEEP UP THE GOOD WORK! *Skulle ønske jeg skulle på TG* Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 nice ! *glede seg til slutten* ! mm..vil og på TG ! Så veldig bra ut ! *Keep up the good work !* Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Syns ikke så veldig godt, men det er hvertfall ca slik det ser ut i virkligheten (katodene bak grillen, for de som ikke skjønte det) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ble en stilig effekt det, men det hadde kanskje vært bedre med jevn lysstyrke over hele grillen? Anyways, keep up the exelent work! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Ble en stilig effekt det, men det hadde kanskje vært bedre med jevn lysstyrke over hele grillen? Anyways, keep up the exelent work! Det er det i "real life" Bare kameraet som ikke greier å gjengi det skikkelig... Takker og bukker for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Kanllbra prosjekt du har her Håper du blir ferdig til TG, men du burde kansje fjerne "hullene" ved vifteplassen, vil stoppe endel luft slike små hull EDIT: glemte en bokstav Endret 16. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
notalive Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 De katodene som du har der passa veldig bra. Tror ikke du må ha sterkere lys, nei ellers er det supert arbeid Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Meget bra! Digger vifter i bunn av kabinett! Det blir kult med katodene foran, men blir kanskje litt VEL glorete... . Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå