Paxor Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Update Der er den lille skaden jeg snakka om.. En liten skjekk om det passa. Hullet til styringa. Brukte dremel Se der ja... Bakplate til psu og en 92*92mm vifte. Bakplate på den andre siden Passa bra det der. Og en gang til, bare innenfra.. Hva syns dere? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 nice!!! dette er bilder jeg liker! stå på Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nydelig piece of arbeid! Likte veldig godt frontpanelet, bra jobba! Den skaden, hvordan er den på andre siden? Klarer du å slå det tilbake? Er det den skaden du gjorde med fresen? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nice! Likte bryterpanelet...i tre Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Den skaden, hvordan er den på andre siden? Klarer du å slå det tilbake?Er det den skaden du gjorde med fresen? Fresen "subba" bare neddi et lite stykke som du ser.. ikke noe hakk e.l. Bare et skikkelig spinnemerke på noen cm. Skal lage en etiket (eller hva jeg skal kalle det) på ca 10*4cm som jeg skal risse "paxor" inn i til å lime over.. Sinnsykt morsomt at dere liker det jeg gjør Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, ok, jaja slikt kan fort skje, men du har en smart løsning Synes du er skummelt flink til å være 15 år! Hva blir planene fremover da? Lenke til kommentar
cc Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dette blir knallbra! Treverk og stål sammen blir skikkelig nice hvis man bruker tre med litt ordentlig finish, sånn som her. Stå på! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 notalive: Fått endel gode tips og råd av fattern Det hadde nok ikke sett like bra ut uten hans innspill på ting og tang. Har gjort alt selv, sånn at du ikke tror jeg har fattern som slave Planene vidre er vel å få fiksa HDDrack, og en liten trakt fra viftene.. og få festa hkplata og lage noe støttegreier til psu Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har du planer hvordan HDD-racken skal se ut? PSU er bare bortkastet Fattern som slave var ikke dumt Keep on, hehe Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Er ikke ofte jeg gidder å svare på worklog's, liker helst å kose meg med masse bilder Men dette begynner å ta skikkelig bra form! Ikke kjør noen nødløsninger som kan trekke ned hoved inntrykket av kassa di, for den har potensiale til å bli råbra! Stå på, venter på update Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 notalive: Holder på med Sketchup nå. Så får se hva jeg kommer fram til Raphaug: Sikter du til planene mine om den lille "etiketen" med nødløsninger? Fint at du syns det begynner å bli bra Og ikke bare kommer løpende med øksa Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du er svært dyktig og hittil ser alt fint ut,( finner ingenting å syte på ) stå på! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Om han mente etiketten som "rar" nødløsning blir jeg litt overrasket. Jeg synes det var en genial løsning EDIT: Tror ikke det er noe å syte på EDIT2: Angående den HDD-racken, vil du at den enkelt kan tas løs? Eller skal den være fastmontert? Fastmontert er litt upraktisk av og til Endret 5. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 notalive: det blir nok en fastsittenede rack.. Blir vanskelig å lage med utløsingsmekanisme. Selvom det hadde vært kjekt En skecth: Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg tror ikke jeg har forstått alt, den tingen på sketchen, det blir to vifter i den, som står i bunnen på kabinettet? Skal HDD i den? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Nei... De to viftene som skal sitte i den skal suge luft igjenom grillen i front av kabinettet. Har ikke helt funnet ut hvordan den skal festes til resten av kabinettet enda men. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gleder meg til å se den på tg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå