Paxor Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Tror det kan bli veldig pent, alt likt Må vel ha en lang rekke med like store knapper Spørs om det ikke blir vanskelig å skille tingene knappene går til, om du ikke merker med navn EDIT: Om du skal ha lys kan du vel ha brytere for det også? Eller blir det vanskelig? Har vært på Elfa en tur og kjøpt brytere og leds, alle bryterene har likt utseende, men litt forskjellige funksjoner. Fra venstre: på-av-på brytere[til regulering av viftene, 0v, 7v og 12v], av-(på)*[til on/off og reset], på-av [til katodene], røde 12v leds[til indikering av 7v på viftene], grønne 12v leds [til indikering av 12v på viftene] * = bryteren får kontakt når jeg dytter "spaken" opp, den er fjerbelastet slik at den kommer tilbake. Glemte meg litt bort og kjøpte bare en. Men jeg trenger en til til reset Lenke til kommentar
notalive Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du har vist tenkt langt! Du må ha et egent frontpanel til de tingene der ja! det blir offtopic: er du gammel? Håper på update snart! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Off-T: Fra profilen: Fødselsdag: 21 Februar 1990 Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Du har vist tenkt langt! Du må ha et egent frontpanel til de tingene der ja! det blir offtopic: er du gammel? Håper på update snart! Ny update kommer neste helg.. Det er hvertfall meninga Ble 15 på mandagen som var EDIT: Vågebu var før meg der.. Endret 27. februar 2005 av Pa_X0r Lenke til kommentar
notalive Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Gratulerer med vel overstått bursdag da Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Etter mye feiling fikk jeg til viftestyring.. Planen er å få til et bryterpanel på 15cm*4cm som skal se slik ut: Alle bryterene har likt utseende... Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ser bra ut dette, men rekker du å bli ferdig til TG ? Gleder meg til å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Ser bra ut dette, men rekker du å bli ferdig til TG ? Gleder meg til å se det ferdige resultatet Jeg må jo bli ferdig... Hadde vært kjipt hvis jeg ikke ble det Lenke til kommentar
notalive Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det kontrollpanelen om jeg kan kalle det det tror jeg kan bli veldig pent! Skjønte ikke helt hva som er over og under de tre bryterne til venstre Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skjønte ikke helt hva som er over og under de tre bryterne til venstre Tror det er LED, tar jeg feil? Fint arbeid! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Stemmer det som sigen tror, det er LEDs. Gøy at dere liker det jeg lager/planlegger å lage Lenke til kommentar
notalive Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vi liker jo flotte ting da Hvordan går prosjektet? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Vi liker jo flotte ting da Hvordan går prosjektet? Takker Går bra det, men har alt av utstyr på hytta, så jeg får bare jobbet vidre når jeg er der. Og det blir som regel bare i helgene. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Gleder meg til ny update nå Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Blir kjempe bra dette! En liten tanke som slo meg når jeg så panelet ditt var og flyte de bryterne med led`s til midten så du får to uten på hver side. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 gratulere med overstått blir fint det der Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Blir kjempe bra dette!En liten tanke som slo meg når jeg så panelet ditt var og flyte de bryterne med led`s til midten så du får to uten på hver side. Nja, jo kunne kanskje vært en ide? da burde nesten resten av frempartiet også være symetrisk? Er symetrisk ordet jeg mener? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Helt enig, leg fronten symetrisk (ja, du mener symetrisk, symetrisk = nesten det samme som likt) Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har du noen planer om hva annet du skal ha fremme? Eller er det bare CD/DVD-spiller/brenner, start og reset? Lage et merke av noe slag? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Blir kjempe bra dette!En liten tanke som slo meg når jeg så panelet ditt var og flyte de bryterne med led`s til midten så du får to uten på hver side. Akuratt det har jeg gjort Update kommer så fort jeg har fått bildene på nett notalive: Kom inni med fresen når jeg freset, så jeg skal lage et merke i bøk som jeg skal risse inn "Paxor" i til å sette over.. Heldig vis kom jeg inni i et hjørne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå