Gladideg Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 det der likte jeg! pen utførelse av ramma til kabinettet... Tror det der vil se bra ut Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) NOOO! Jeg skal lage update, men hva ser jeg :O MyFileBucket.com skifer servere.. Noen andre steder jeg kan stue bildene? Update`n kommer så fort jeg får bildene på nett EDIT: Jeg fant, jeg fant Update straks Endret 25. februar 2005 av Pa_X0r Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Du kan lagre bildene hos Photobucket. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Nå var det update igjen Og her er bildene: TIl press når limet skal tørke Alt ferdig limt: Her har jeg frest og teipet sidene så det er klart til å pusses: Et hjørne, ferdig pusset: Her har jeg oljet, pusset med 1200 papir og olje samtidig, og "polert" med noen tøyfiller: Litt nærmere på hjørnet: Hva syns dere? Kom med hauger av tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Damn woman, that's some hot shit Ble ganske fint, jævli synd jeg ikke skal på TG, og ikke får se kabbiset.. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Tusen takk for positve tilbakemeldinger alle sammen Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 wooooo!! sinnsykt bra!! den kabbisen der kan du ta patent på ass!! dritt bra!! naaaaajs!! keep up the gooooooooodly work!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dette blir nesten garantert bra! Nydelig arbeid! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nederste bilde på siste updaten så jo rått ut! skikkelig gjort det der! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Nederste bilde på siste updaten så jo rått ut! skikkelig gjort det der! Hel enig, de to siste bildene viser gode tegn på trebehandlings-skilz! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvis resten blir like bra vil jeg uten større problem tro at du uten problem kunne tjent deg søkkrik som kabinettbygger Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 blei ganske bra det der Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Nok en gang; Tusen takk for alle tilbakemeldingene Nesten så jeg rødmer jo Nå sitter jeg her å klør meg i hue.. Tenkte jeg skulle lage et slags panel til bryterene til viftestyringa. En bit med bøk på ca 15cm*4cm (tilsvarer en cdrom) som er ca 5mm dyp, behandle den på samme måte som resten av kabinettet, og sette alle bryterene og ledsene der, inkl. on/off og reset bryter.. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det hadde sikkert blitt fint Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tror den idèen kan bli bra, passer sikkert fint inn! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Tror det kan bli veldig pent, alt likt Må vel ha en lang rekke med like store knapper Spørs om det ikke blir vanskelig å skille tingene knappene går til, om du ikke merker med navn EDIT: Om du skal ha lys kan du vel ha brytere for det også? Eller blir det vanskelig? Endret 27. februar 2005 av notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå