Paxor Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 blir ganskje bra.... hva måtte du betale for netting, så jeg har en viss anelse om hva prisen er på netting. Kommer til å bli djævelsk bra visst du ikke slurver senere! Den perforerte plata fikk jeg gratis hos en snill mann hos blekkenslageren Samme med de rustfrie stålplatene.... Kjekt med noen kjente her og der Jeg lagde fronten også, med det luftinntaket jeg har designet, men jeg banket litt for hardt, også gikk mange timers arbeid til h******... Tok ingen bilder av det, siden jeg skal lage det på nytt til helga. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 OK, synd det med fronten, siden du hadde lagt timer av arbeid i det.. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 OK, synd det med fronten, siden du hadde lagt timer av arbeid i det.. Ja, men sånt skjer... Får bare være litt mer forsiktig neste gang Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser bra ut dette, en av de kuleste planene for ett kabinett jeg har sett Når updaten kom synes jeg du hadde fått gjort ganske så mye faktisk Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) dette ser veldig lovende ut ja, du har gjort en kjempejobb sålangt denne skal jeg følge med på EDIT: jeg skulle egentlig ønske jeg kunne vært like flink som en del av dere her... Endret 25. januar 2005 av notalive Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 notalive; det er bare begynne å modde det, så blir man ganske flink etter hvert Hyggelig med bra tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Flott arbeid! Undervurderte deg litt når du startet tråden, men du har dradd deg selv opp av gjørma nå ja! Lykke til videre! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Flott arbeid!Undervurderte deg litt når du startet tråden, men du har dradd deg selv opp av gjørma nå ja! Lykke til videre! Hehe, håper da at jeg ikke ligger i gjørma å kaver nå lengre Skal på hytta å arbeide med kabinettet i helga. Neste update kommer i eller så fort som mulig etter helga! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) har 3 problem: 1: har ikke dremmel 2: har ikke penger 3: tror ikke jeg tør å ødelegge de fine kabnettet mitt men skal jaggu lage meg et kabinett selv en dag, jeg tror kanske jeg til og med skal prøve å gjøre det penere enn Snekker'n sitt, men det skal godt gjøres da... Snekker'n, du er for flink ontopic: blir å like den fronten din Endret 25. januar 2005 av notalive Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 blir sikkert kjempe bra da der kabinettet, stå på synd det med fronten Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 tuft... keep up the good work jævlig bra.. skulleønske jeg også greide detta Lenke til kommentar
notalive Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 vi samler alle som ikke er 100% flinke så blir vi proffe Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 UPDATE! Har fått jobbet litt nå i helga også. Og funnet ut at jeg må ha en ny sideplate, siden den ene hadde blitt veldig ripete å stygg. Må nesten være litt pirkete på sånne ting... Men uansett, her er resultatene: Enkelt og greit, overviewbilde: Her er sporet som det som skal bli selve grillen skal settes i, utskjert med en Dremel! En liten prøve med 2 "spiler" satt inn for å skjekke om de var i riktig str.: Alle spilene er på plass, og det ser jo ganske pent ut:) Fronten er klar til liming: Ikke få tvinger som ble brukt her nei Ferdig tørket. Se bort fra den klossen helt øverst, siden den bare er et avstandstykke: Her limes bunn til fronten. Mange tvinger her og gitt Fra en annen vinkel Håper dere syns det ser fint ut og kommer med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Robinsonandreasson Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nice=) Detta tror jeg blir knallbra;) Gleder meg til å se kabinettet ditt på TG ;-) Du får ha lykke til Paxor=) Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 dette så dritfettut da! konge bra jobba stå på Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette blir bra, bare hold pågangsmotet oppe så kan dette bli et vidunder av et kanbinett! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 wee, bra dere liker arbeidet så langt da Lenke til kommentar
stidz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 kan du ikke bare børste platene da? da står de jo i stil til dekslene på cdrommene hvertfall. ellers så kan du pusse ned med 340 og så gå til rundt 1000 så polerer du så får du en fin finish som ikke er sånn at du kan speile deg i den. men ganske pen og se på Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 kan du ikke bare børste platene da? da står de jo i stil til dekslene på cdrommene hvertfall. ellers så kan du pusse ned med 340 og så gå til rundt 1000 så polerer du så får du en fin finish som ikke er sånn at du kan speile deg i den. men ganske pen og se på Platene er børsta, men det vises ikke (så godt) på bildene Børsta går vannrett foresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå