Paxor Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) RockFord_: Hehe, hyggelig det da Rykende_Kaffe: I dag skal jeg få limt sammen bøken og det må ligge å tørke i 24 timer, så i morra skal jeg kappe opp alt til riktige lengder osv. Skal prøve å få til noen bilder av materialene jeg har fått tak i litt senere i dag Takker for alle tilbakemeldinger EDIT: Inlegg nr. 100 Endret 4. januar 2005 av Pa_X0r Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lykke til Gleder meg til å se det ferdige resultatet på tg Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 blir kjekt med nye bilder BTW: gratulera med innlegg nr. 100 Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 gleder meg til å se resultatet på tg05 jeg også Er nødt til å bygge kabinett jeg også siden jeg ikke vil bruke så mye penger på det (prioritere harddisk før kabinett) Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Detta ser spennende ut skal på tg sjøl... må se kabinettet ditt da Lenke til kommentar
Føss Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 den ser ut til å bli veldig fin... håper bare jeg får lov til å dra på TG i år da.... btw. hvordan lager dere de bildene av sånn dere tenkte d skal bli?? Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 den ser ut til å bli veldig fin... håper bare jeg får lov til å dra på TG i år da.... btw. hvordan lager dere de bildene av sånn dere tenkte d skal bli?? sketchup... Dette blir bra håper jeg får se det frdige resultatet på TG05 jeg også Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Er nødt til å bygge kabinett jeg også siden jeg ikke vil bruke så mye penger på det (prioritere harddisk før kabinett) Mm Også er det jo mye morsomere å kunne vise fram noe man selv har lagd, syns hvertfall jeg Fikk ikke limt sammen bøken i dag fordi det må tørke litt til, men skal få gjort det i morra Tusen takk for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
perstian Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har du startet på kassa di eller har du kunne lagd bilder osv i sketchup? Du må hvertfall legge ut mange bilder når du starter med selve kabinettet. Har en søt følelse om at dette blir bra Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Har fått limt sammen bøken nå, men får ikke lagt bildene fra kameraet inn på pcen min.. men jeg skal legge dem inn på pcen til fattern for så å brenne de ut og legge de inn På mandag skal alt kappes opp, også skal jeg se om jeg får høvlet de litt ned (det litt flisete nå) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Skal ha sånn arbeidsuke på skolen fra mandag 10. til 14. januar, men jeg slutter den 13. så det er da først jeg kommer på nett Blir kjedelig å vente såååååå lenge. kan du ikke laste de opp før mandagen da? f.eks i morgen Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Nå har jeg holdt på en stund, så det er på tide med en update: Her er altså bøken jeg holder på med: Her holder jeg på å lage hull til viftene jeg skal ha i bunn: Da var det hull ja Nå skal jeg se hvordan det blir med den perforerte plata jeg skal bruke som grill: Ble jo lekker det: og innenfra, minner nesten om den rista som er over sluket på badet...: Også fronten da: Hooray, hull - Noe som er vanskelig med stikksag i 0,7mm rustfritt stål: Perfekt passform Kom med komentarer folkens! EDIT: _LITT_ tull med thumb Endret 23. januar 2005 av Pa_X0r Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 veldig bra, men juster bildene dine etter reglene Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Ops, glemte bildene av det som skal bli toppen av kabinettet; Liming på gang: Her tørker det hele med en lastestropp som presser rundt: Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ser veldig bra ut stå på Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Wee! Dette må følges med på Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nice prosjekt dette. Men bare lurer; skal du ha kabinettet på noen form for ben eller lignende? Hvis ikke er det jo ikke mye point med viftene i bunnen. Eller har jeg misforstått her? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 der ser du at det blir bein De blir foresten 4cm høye... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) blir ganskje bra.... hva måtte du betale for netting, så jeg har en viss anelse om hva prisen er på netting, ska ha netting på kabbiset mitt oxo. Kommer til å bli djævelsk bra visst du ikke slurver senere! Endret 23. januar 2005 av k_drey Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Greit, da var det bare at jeg ikke så etter. Ser forresen bra ut dette! KEEP UP THE GODD WORK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå