Vågebu Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bra! Det eneste jeg tror kunne blitt bedre er hvis bryterpanelet hadde stått øverst, men det var absolutt ikke dårlig sånn det er nå heller! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jøsses, endelig en worklog som er blitt ferdig, til og med i tide. Det skal jeg si! Er mange her som nok har tatt seg vann over hode. Jeg må i tillegg få lov itl å understreke hvilken praktfult verk du har lagd. Imponerende! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skikkelig fint arbeid! Tøfft å se at folk legger så mye arbeid i noe som en "bare" bruker til at hw'en ikke skal ligge på gulvet i en dynge.... Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Fantastisk kabinett, kuleste hjemmelaget eg har sitt Endret 29. mars 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Gratulerer med fint bilde av kabinettet på hw.no klikk her. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Gratulerer med fint bilde av kabinettet på hw.no klikk her. Takker Gøy at det ble med i hw.no's TG05 Bildespesial, syns jeg. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Bildet av kabinettet mitt på tomshardware.com og.. Stilig Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bildet av kabinettet mitt på tomshardware.com og.. Stilig La merke til det Gratulerer Lenke til kommentar
maze Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Gøy at det ble med i hw.no's TG05 Bildespesial, syns jeg. Enig. Veldig stili kabinett. Stå på Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har ikke tomshardware.com forum? hadde lyst å se hva amerikanerne syntest om tg05. (Og ditt nydelige kabinett da Pa_x0r. ) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kabinettet ditt fortjener virkelig å bli med i bildespesialen synes jeg Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Nok en gang, tusen takk for alle komentarene folkens Bra å se at folk legger merke til kabinettet. Hadde nesten vært litt kjipt om ingen gjorde det, siden jeg har lagt så utrolig mange timer arbeid i det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hmm,var på tg05.. synd jeg ikke visste om det da, skulle tatt turen innom, for jeg tviler på at bildene gir det den respekten det fortjener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå