sigen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Blir bare finere og finere dette, stå på! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du er utrolig dyktig. Gleder meg til resultatet og neste updata Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Takker ersa og sigen Lurer litt på om jeg trenger noe til å støtt oppunder PSU`en, eller om den bare kan "henge" i de fire skruene som den skal festes med..? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Tror du kan la den henge etter skruene, skal kunne holde det. Men anbefaler ikke å skru ut skruene mange ganger, for då blir både skruene og gjengene slitt så mye at de løsner uten broblemer, og da detter jo PSU`en ned (enkel logikk ) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kjempe prosjekt dette skal du sitte på HW rekka? hvordan greide du og få kobbern formet så nøyaktigt? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 kjempe prosjekt dette skal du sitte på HW rekka? hvordan greide du og få kobbern formet så nøyaktigt? Takk:) Skal ikke sitte på HW rekka nei, men sammen mange venner og bekjente:) Kobberet ble så fint og nøyaktig etter en tur hos blekkenslageren Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kjempedigg! ikke noe å si på dette nei! Håper det blir TG på deg med kabinettet! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Tror du kan la den henge etter skruene, skal kunne holde det. Men anbefaler ikke å skru ut skruene mange ganger, for då blir både skruene og gjengene slitt så mye at de løsner uten broblemer, og da detter jo PSU`en ned (enkel logikk ) Kan jo bare ta på litt locktight Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Nesten FERDIG Bryterpanelet ferdig loddet, mangler bare å feste alle viftene til... Psu`en er festet WooHoo Litt rotete inni, men det skal fikses når alt er klart med viftene Kommer ny update i morgen, og det blir nok den siste... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dette blir jo bare finere og finere! NYDELIG arbeid! Digger de HDD og DVD-holderene dine, geniale og pene! *Glede seg til siste update* Lenke til kommentar
perstian Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 utrolig bra arbeid! dette må være en av de beste worklogene jeg har sett + at du gjør prosjektet ferdig. mange som ikke "gidder" mer etter et par updates. STÅ PÅ! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dette blir jo bare finere og finere! NYDELIG arbeid! Digger de HDD og DVD-holderene dine, geniale og pene! *Glede seg til siste update* Som tatt ut av min egen munn, men den er full av vaffler. Pent arbeid! Vil ha slikt frontpanel jeg også, selv om det ikke passer. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Iførste posten min her nevnte jeg, etter all risen du fikk, at jeg synest at planene til dette kabinettet så helt ypperlige ut. Må vel bare si gratulerer, du har levd opp til forventningene, og litt til. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Dette er bra! Blir du ferdig til TG? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Dette er bra! Blir du ferdig til TG? Om jeg blir? ER ferdig akuratt NÅ Update om noen få strakser... Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Nå er jeg altså ferdig, og klar for TG... Det var på hengende håret at jeg greide det Liming av panelet.. Gjort i natt en gang Litt rot bak hele bryterpanelet ja... Oversiktsbilde. Det ble jo ganske rydding FERDIG Hva syns dere? Da blir kabinettet å finne på rad 59, sete 49 @ TG 05 Lenke til kommentar
perstian Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 PENT! PENT! PENT! herregud så pent den beste worklogen jeg har sett på lenge. lykke til på TG. (skulle ønske jeg kunne ha dratt..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå