EJN Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fordi det høres ut som et nettsted for homofile? Dagens Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fordi det høres ut som et nettsted for homofile? med tanke på hvordan SO3 og IRC/#hw.no er så kunne den jo egentlig hatt det navnet alikevel... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 eller maskinvare.no Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 maskinvare.no hørtes homo ut ja... Men blåtann er et ord jeg bruker hele tiden, kasnskje fordi jeg sliter med kj-lyden på norsk/ch-lydne på tysk/th-lyden på engelsk Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 oversettingen av BlueTooth kommer vel litt av at det er litt lettere å uttale blåtann. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hmm. "mamma. jeg skal surfe litt hardesaker.no jeg. ikke forstyr!" hmm, tvilsomt... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Svaret er like enkelt som det er simplet: Hardware høres utrolig mye bedre ut enn Harde Saker. Helt sant. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Svaret er like enkelt som det er simplet: Hardware høres utrolig mye bedre ut enn Harde Saker. Helt sant. Jepp. Hardesaker var jo idiotisk oversatt. maskinvare.no hørtes homo ut ja... Hæ! Det skjønner jeg ikke . Maskinvare er jo et helt vanlig norsk ord? Du var vel ironisk der? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) oversettingen av BlueTooth kommer vel litt av at det er litt lettere å uttale blåtann. Nei, fordi navnet kommer fra en eller annen konge ved navn Harald Blaatand elns. Endret 29. desember 2004 av Swag Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Synes du ikke norske ord på slike ting er ufattelig teit? Nei! Blåtann og hodesett høres jo særdeles kult ut Hahahahahahahahahah :!: :!: :!: hodesett :!: Synes egentlig det er bedre at det brukes ord som ligner /er like de engelske for da slipper man å lære så mangen ord. mye mer lettvint. Høres en smule tvilsomt ut ja Fordi det høres ut som et nettsted for homofile? Endret 29. desember 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sier alltid «blåtann», og synes ikke det høres teit ut i det hele tatt. Bluetooth-standarden er faktisk orginalt oppkalt etter Harald Blåtann, også. =) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 bruker alltid blåtann her også. men hw er hw, mv hadde blitt teit Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 maskinvare.no hørtes homo ut ja... Nååh Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Blåtann syns at det høres helt på jorde ut jeg :!: Jepp, rimelig tvilsomt ord. Pff. Synes blåtann er et bra ord jeg. Mye bedre enn bluetooth. Go blåtann. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er en tilvenningssak. Syntes dere tastatur, mus, startmeny, rullefelt, maskinvare, sjokolade, målvakt, hjørnespark høres rart ut? Alle de ordene er oversatt fra engelsk og de høres OK ut fordi man har hørt de før og man er vandt med dem. Nye engelske ord kommer stadig og Språkrådet oversetter stadig. De nye høres rare ut nettopp fordi de er nye og fordi man ikke har hørt de før. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg brøyer sammen i går hver gang noen sier blåtann... er så sinnsykt stygt!! hardware er eneste alternativ, maskinvare.no hadde vært ..... teit? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Fordi det høres ut som et nettsted for homofile? Det hadde jo vært en side midt i blinken for deg det da. *Bruker utestengt fra forumet i to uker for dette og andre, tilsvarende innlegg* Endret 30. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fordi det høres ut som et nettsted for homofile? Det hadde jo vært en side midt i blinken for deg det da. AHAHAHHA DU SA HAN VAR HOMO AHAHAHAHA LOOOOOOLOLOLO Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fordi det høres ut som et nettsted for homofile? Det hadde jo vært en side midt i blinken for deg det da. HEHE_LOL Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 La oss lage en sang om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg