Gå til innhold

får bare 2633 score med Radeon 9800 Pro...

GaboonViper

Anbefalte innlegg

først vil jeg bare si at dette er min første post på dette forumet. Jeg kan veldig lite når det gjelder hardware, men har venner som kan gi meg et par tips.

Uansett... til saken. jeg har totalt 1024MB pc3200 RAM, pentium4 2.4Ghz og Radeon 9800 Pro på pcen, alikevel får jeg bare rundt 2633 på 3dmark03.

en ting var at jeg glemte å slette driverene til det gamle kortet før jeg installerte de nye driverene. Noen jeg kjenner sier at jeg må formatere, andre sier det er tull.

Hvis dere trenger mer informasjon, bare gi beskjed, men husk jeg er gannske ny når det gjelder hardware. så "go easy on me" som de sier på godt norsk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville tatt en full formattering, med instalering av de siste driverene.

Dette vil fjerne alle rester av de gamle nvidia driverene som ligger igjen etter det forrige kortet ditt, og det vil samtidig fjerne alt spyware, og søppel som har samlet seg der siden sist.

Edit: han hadde et geforce kort tidligere, leif.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
rart... jeg har to partisjoner, C og F. C er minst, og F er størst. windows er installert på C, så jeg tenker på å formatere C, men vil først vite om det er andre alternativer, i og med at jeg ikke har installasjons cd'en på xp pro.

Du kan bruke drivercleaner, men jeg har ikke hatt positive erfaringer med dette programmet.

Her er en LINK som kansje kan svare på noe av det du lurer på.

Edit: leif, la med link.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Du skal klart ha mye mer poeng i 3dmark! Jeg ligger på godt over 7k med mitt system.

Bruk driver cleaner og legg inn driverne på nytt så skal du se at det går bra.

GL!

EDIT: leif :blush:

EDIT2: Så ikke innlegget til fargoth :blush:

Endret av J0ppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...