ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 the olympic quote game Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 .. som stopper nøyaktig akkurat her. <- Der. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ubrukelig tråd.. kan like godt stenges hvis den ikke blir ordentlig organisert.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ikke lek moderator takk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Jeg er enig med LenniZ. Blir nok mye lobbyvirksomhet ut av dette... janfredrik: Det du sier er flott, men uansett blir det jo først en poll med 100 svaralternativer... ...og det funker dårlig. Endret 29. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *Dragon* Nja, du blir nok ikke årets forumbruker, men prisen for de fleste ja-nei-eller-kun-et-smilefjes-i-postene-sine-på-kortest-mulig-tid-prisen hadde du hatt en god sjans på Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 PSION får hvertfall min stemme, oivind dahle står og høyt i kurs.... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg velger å dele min stemme jevnt til taktmarsjgjengen i PRS delen av forumet. PelsJakob, JBalck, Sexion, farke og JoachimR får meg alltid til å le litt når jeg leser innleggene der. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tenker tilbake til Frankenstein prosjektet.... burde gått en delt award der! Makan til giverglede!!! Sant. Audioslave fortjener mye cred for det *BUMP* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 oyvind_dahle så klart Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *Dragon* Nja, du blir nok ikke årets forumbruker, men prisen for de fleste ja-nei-eller-kun-et-smilefjes-i-postene-sine-på-kortest-mulig-tid-prisen hadde du hatt en god sjans på Jeg fikk ingen pris, men jeg fikk warning når jeg gjorde dette. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 PSION får hvertfall min stemme Hmm, ja, slettes ikke dumt Men min vote må nok havne i fanget på Darkness|, og i motsetning til hce som også stemte på henne, HAR jeg baktanker Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Synes det er en skam at "dimiles" forlot forumet. 1. dimiles. 2. SteffyBoy Og sykt mange jeg respekterer. Dere vet selv hvem dere er. Listen hadde blitt paa minst 40. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Synes det er en skam at "dimiles" forlot forumet. Helt enig. Jens, din lille vestkanttøs, du er dypt savnet. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 *Dragon* Nja, du blir nok ikke årets forumbruker, men prisen for de fleste ja-nei-eller-kun-et-smilefjes-i-postene-sine-på-kortest-mulig-tid-prisen hadde du hatt en god sjans på Woohoo! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 *e321 komme og ordne opp, (wannabe moderator)* OK! Da tar vi en opp-sumering... FRA NÅ! skal posten din bare inneholde ett brukernavn... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hep hep hep hep hep hups Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 alle vet jo at vi har en konge og en prinsesse på forumet. Dette er jo selvføgelig SnowDOG og AnAnAs. Da er kåringen over, siden denne tråden flyter så ut som den gjør. Og jeg elsker å ha siste ordet i en tråd, derfor sørger jeg for at ingen andre kan si noe etter meg.... Lenge leve Kongen og Dronninga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg