darkness| Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Henger meg på og må vel bare utnevne darkness| til årets bruker, absolutt ingen baktanker med det valget haha.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 For meg blir det enden. Ikke så mye pga hva han skriver, men den avataren hans får meg fremdeles i godt humør. Stemte på han for "årets avatar" i fjor på denne tiden også. Blir bare ikke lei! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hele backstage-crewet. Agreed... You so right! ^2 Oh Yeah! Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 For meg blir det enden. Ikke så mye pga hva han skriver, men den avataren hans får meg fremdeles i godt humør. Stemte på han for "årets avatar" i fjor på denne tiden også. Blir bare ikke lei! Hihi, føler liksom ikke at folk tar meg seriøst bestandig Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tenker tilbake til Frankenstein prosjektet.... burde gått en delt award der! Makan til giverglede!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nei nei nei, det er ikke èn person bak alle disse, men èn person bak FiskePinna, KrydderKari, og to til jeg ikke husker navnet, hvorav den ene var en "parodi" på en muslim. Heahea. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ja så må vi gi haltan for en søppel award Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Why? Neis, tidsfordriv Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Haltan is kåmming agæin! Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tenker tilbake til Frankenstein prosjektet.... burde gått en delt award der! Makan til giverglede!!! Sant. Audioslave fortjener mye cred for det Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 fredrikrb. Hva med en poll? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva med en poll? En poll med intet mindre enn 100 alternativer? O'yes, here I come... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva med en poll? En poll med intet mindre enn 100 alternativer? O'yes, here I come... De ti beste som folk har stemt mest på, på en poll da... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva med en poll? En poll med intet mindre enn 100 alternativer? O'yes, here I come... De ti beste som folk har stemt mest på, på en poll da... Da må man i så fall ha en god begrunnelse på hvorfor de skal være med på pollen. Ikke som den og den personen, "fordi han/hun er kul." Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nei vent jeg ombestemt meg, jeg stemmer på han moderatoren som fjerna signaturen min, nå hvem det var da Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva med en poll? En poll med intet mindre enn 100 alternativer? O'yes, here I come... De ti beste som folk har stemt mest på, på en poll da... Da må man i så fall ha en god begrunnelse på hvorfor de skal være med på pollen. Ikke som den og den personen, "fordi han/hun er kul." Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Alle fra Politikk og Religion forumet:) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hva med en poll? En poll med intet mindre enn 100 alternativer? O'yes, here I come... De ti beste som folk har stemt mest på, på en poll da... Da må man i så fall ha en god begrunnelse på hvorfor de skal være med på pollen. Ikke som den og den personen, "fordi han/hun er kul." Kan du vennligst forklare oss hva du mener er så dumt med det jeg sa? Jeg tar det nemlig ikke. Endret 29. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja.. Hvilken bruker liker DU best? Er helt klart Ernie. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva med en poll? En poll med intet mindre enn 100 alternativer? O'yes, here I come... De ti beste som folk har stemt mest på, på en poll da... Da må man i så fall ha en god begrunnelse på hvorfor de skal være med på pollen. Ikke som den og den personen, "fordi han/hun er kul." Kan du vennligst forklare oss hva du mener er så dumt med det jeg sa? Jeg tar det nemlig ikke. Hvis 20 her stemmer på f.eks deg, og 10 på en annen, og 7 på en annen osv.. så tar vi liksom de tre på en poll og ser hva vi får til resultat!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg