Siow Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg skal kjøpe meg ny pc, og jeg er redd for at strømforsyningen er for liten. Dette kabinettet skal jeg ha: Chieftec LCX-04 Medium Hovedkort: MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3 Skjermkort: XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP Harddisk: Western Digital Caviar 200GB Ram: 2x Corsair Value S PC3200 Skal også ha: 1stk dvdrom, 1 stk cd-brenner, 1 stk. diskettstasjon, 2*80mm og 2*90mm vifter og viftestryring. Er strømforsyningen som følger med det kabinettet jeg ga link til ovenfor for liten? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den strømforsyningen vil i de aller fleste tilfeller holde til ditt oppsett. Chieftec holder det de lover, i motsetning til flere andre produsenter. Men det spørs om du vil satse på noe som holder helt greit til din bruk nå, eller om du vil gå for noe kraftigere som garantert holder fremover. Om du ønsker noe kraftigere, kan du se deg om etter et kabinett uten strømforsyning, og så se etter strømforsyning ved siden av. Men uansett vil det gå helt greit å ta ut den som følger med i Chieftec-kabinettet, og erstatte den med en kraftigere senere. Har du et bestemt budsjett å gå etter, gå for Chieftec. Har du en del penger til overs, og kan tilpasse hver enkelt del mer fritt, gå for kabinett og strømforsyning hver for seg. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den PSUen holder nok mål ja, 360w er nok Skal finnes en PSU kalkulator, men jeg husker ikke siden Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den holder garantert. Jeg kjørte amd64 3500+ uten problemer på min gamle chieftec 340W. Klikk nicket mitt så ser du når du trenger mere, har nemlig oppgradert kraftig Chieftec har veldig bra strømforsyninger, så du har fremdeles litt å gå på før du må ha ny. Sveinl. Lenke til kommentar
Siow Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Tror jeg kjøper det kabinettet, er jo ikke vits i å kjøpe en større strømforsyning som jeg kanskje får bruk for Takker for svar Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Stilig kabinett du har valgt da Ser at du er ny her så velkommen i forumet Trenger du noe hjelp eller du får problemer, så er det mange medlemmer med god peiling her. God Jul. Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå