Tabbe Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hvis man overklokker et grafikkort for mye, hva kan da skje? blir pcen bare veldig ustabil eller kan det begynne og brenne eller gi varige skader til kortet? har litt lyst til å skjekke hvor mye jeg kan få overklokket kortet mitt men er litt redd for at noe skal gå galt :/ Lenke til kommentar
Borf Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 som regel så blir berre pc`en ustabil (særligt i spill) men du kan og ødlegge korte med overklokking, har har klart det med ein gammelt gf1 kort (eg fekk nytt av komplett :smile: ) det at det starter å brenne er lite sansynlig. klokk med måte viss du ikkje ha masse ekstra kjøling Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 kan ikke dere på overklokking.no snart skaffe dere det GF4 kortet med vannkjøling snart, er veldig spent på hva det vil kunne klokke seg til Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Er spent på slutten din "If you run... you'll onl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå