Azzbicker Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg tenkte jeg skulle chippe min ps2 når den kommer innendørs. Så tenkte alle som har chip i sin ps2 kunne legge ut sine erfaringer i denne tråden. Hvilket merke, og hvordan den fungerer - på godt og vondt (søkte på forumet men fant ingen lignende tråder... dette kan være nyttig for alle) EDIT: Skriv gjerne også hvor dere chippet den (nettside) eller om dere gjorde det selv Endret 27. desember 2004 av Azzbicker Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Neo4.. den funket bra når den var ny (for 2-3 år siden).. den er totalt gått ut på dato, må bruke swap disc på dvd-r, dessuten funker den nesten ikke lenger... Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 bare én som har chip i sin ps2 her? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tror dette forumet er veldig anti-piracy, og chipper brukes som oftes til pirat stuff.... Har kanskje noe med det å gjøre... Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 hehe! det er jo ikke ulovlig å ha chip da.. Man må jo få lov til å ta backup av sine lovlig kjøpte spill Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hehe! det er jo ikke ulovlig å ha chip da.. Man må jo få lov til å ta backup av sine lovlig kjøpte spill Jepp. Jag bruker Messiah PRO chip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå