Typhon Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Ey, dette kortet klikker i 3D. Pc'en restarter/skrur seg av i 3dmark og 3d-spill. Hva kan være galt?? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Kan ikke noen bare si hva dem trur da?? ALT hjelper! Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 veldig.. um.. strange.. :smile: men det er jo det som datamaskiner er godt for.. :smile: Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 har du overklokket fsb eller skjermkortet? får du stillt in på agp volten? Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Eller kjøp et skikkelig kort... jada, jeg vet, jeg er den her som klager mest over GF4-serien, men det re et velkjent faktum at Asus ikke har peiling på skjermkort. Ja, de lager de beste hovedkortene som er å få tak i, stort sett, men skjermkortene deres er ufattelig sære. Har ikke personlig erfaring med GF4-kortene deres, men om de har noen likhet med de andre GF-kortene Asus har produsert, egner de seg best som søppelfyll. Når du blir lei av å plages med det, kan du gi det samme behandlig jeg ga mitt MSI hovedkort her om dagen... (jeg var ung og dum.. jeg kjøper aldri MSI igjen, stol på det.) Lla oss bare si det er spredt over et område på ca. 100 kvadratmeter. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det du nå sier er bare tull!! Asus kort er like gode som andre kort om ikke bedre da. Jeg har hatt 3 asus kort. Asus Riva TNT Asus Geforce 2 Ti deluxe Har nå Asus geforce 4 4400 Retail. Jeg har vert veldigt fornøyd med kortene og de har hatt like god ytelse som andre kort. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Så jeg burde prøve å sette opp volten til kortet??? Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Joda, selve kortene er greie nok ,de - er bare det at Asus har en tendens til å lage sære kort, som ofte nekter å virke som de skal med andre drivere enn Asus sine egne. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 er/har Asus geforce 4600 AGP pro slot? litt flere kontakter ned i hovedkort?(slot litt lenger) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 noen som har overklokka et Gainward kort her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå