Bansh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kjøpte meg helt nye hodetelefoner i dag, IXOS ministry of sound dj1004. Når den er helt ny ut av pakken, er gjerne ledningen 'rulla' sammen. Da er den ganske krøllete, så jeg begynner å strekke litt på ledningen, men de 2 små andre ledningene inni hører jeg ryker . Nå virker dem ikke! Hva skal jeg gjøre?! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 gå tilbake til butikken med de Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Bestilte dem på nett, ece.no, men kan jeg gå til nærmeste hifi butikk og kanskje dem kan fikse dem? Mye vil det koste? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Bestilte dem på nett, ece.no, men kan jeg gå til nærmeste hifi butikk og kanskje dem kan fikse dem? Mye vil det koste? Tror det koster mere enn det smaker... Husk at de har en saftig timespris Jeg ville sendt det i retur og skrevet på hva som har skjedd. Enten det eller å sette på en "sukkerbit" :!: Tenker du vet hva som er riktig å gjøre, litt surt å vente noen uker på nytt da. Men men... dårlig kvalitet ryker ofte flere ganger... Sveinl. Endret 27. desember 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Si at de var ødlagt da du fikk de, da Må de gi deg nytt Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Tror jeg sender dem tilbake å håper jeg får ny. Men må jeg sende hele "bundelen" tilbake, eller bare hodetelefonene? Edit: Noen som har erfaring fra ece.no, eller vet om de gledelig vil gi meg nye hodetelefoner? Eller bare går imot meg og nekter å gi meg nye? Edit 2: Burde jeg si at jeg fikk dem sånn, eller skrive på hva jeg har gjort? Endret 27. desember 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg ville sagt at de var slik når jeg fikk dem.. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hvis de ikke gir deg nye, bryter de norsk lovgivning om angreretten eller noe i den duren. Send hele bundelen ja. Endret 29. desember 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Problemet er løst! Ringte dem på telefon i går og dem sendte nye med engang og jeg fikk returadresse til å sende de "defekte" Veldig hyggelige på ece.no. Fikk nesten dårlig samvittighet Edit: Leif... Endret 29. desember 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Må nå være bedre det en å sitte med defekte hodetelefoner på samvittigheten Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hehe. Bra det finnes slike som ikke nøler med å følge opp defekte varer. Utrolig kjedelig med firma/butikker som bare skylder på deg når man faktisk er helt uskyldig. Kjekt! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Problemet er løst! Ringte dem på telefon i går og dem sendte nye med engang og jeg fikk returadresse til å sende de "defekte" Veldig hyggelige på ece.no. Fikk nesten dårlig samvittighet Edit: Leif... Fikk nesten hakeslepp jeg også... Sjelden at nettbutikkene sender nytt utstyr før det gamle er levert inn. Flott av ece.no Tenker jeg skal surfe en tur innom der en dag og se hva de har Sveinl. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Bra gjort av ece, selv om det egentlig bare skulle mangle. Endret 31. desember 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå