.Marcus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har tittet litt på dette kabinettet nå, og før jeg kjøper det, lurer jeg på en ting. Har et TT Bigwater-sett som venter på meg, vil dette passe inn i kabinettet? Ut i fra det jeg ser på hw.no-testen, går harddisk-rammen helt ned i bunnen av kabinettet. Er det noen som kunne knipset et par interiør-bilder? de går ned til bunnen, ja. eneste dumme. budre investert i en slik hd skuff i stedet for opphenget der. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har det her ved siden av meg. Knallkabinett som anbefales. Fordeler: *Enkelt 120mm vifteoppheng i bakkant *God plass *Perforerte sidedører/topp *Støvfilter i sidedører/topp *Plass til 3 vifter i sidedør + 120mm i bakkant + 1 i topp (NB. IKKE med bZerk strømforsyninger som ikke er helt etter ATX standardene) *Bære og ståbøyler *Stealth-ROM på de to øverste 5.25" brønnene *2x USB 2.0 + FireWire IEEE 1394 + Mic-jack og audio jack i front. *Bra å se på Ulemper: *Litt skjørt oppbygget *Ganske rart system med HK-plate (men den fønker jo) *Ganske kraftige LED's (Power og HDD Activity) *Dumt at ikke kablene som går fra front (USB, FW, Audio + Mic) ikke er sleevet. *Det skrueløse opphenget til AGP og PCI porter råder jeg deg til å skrue av og kaste med en gang. Fikk ikke mitt Radeon 9600 Pro Ultimate Edition inn i opphenget. Konklusjon: Ganske kult kabinett ifra starten av, men ikke prøv å sove i samme rom, da de ekstremt sterke LED's ene vil plage deg i søvne. God plass inni kabinettet, en drøss med brønner og perforeringer som sørger for gjennomstrømning. Det eneste dumme met kabinettet er oppheng for AGP + PCI da dette er til bare for å bli frustrert over. Ellers et kjempefint kabinett som fungerer bra. Det med perforerte sidedører/topp kan gå under både fordeler, og ulemper, siden det skaper undertrykk inne i kabinettet, noe jeg har hørt at ikke er bra for kjøling, bedre med overtrykk, men husker ikke helt hvorfor. (les: er ikke sikker, synes å huske at jeg har lest det her på forumet) Ellers ser det ut som et greit kabinett, utenom de sterke LED-lysene som nevnt. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det er ikke bra med undertrykk pga. støvet kommer inn overalt. Men perforeringen vil jeg vel tro stabiliserer trykket? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det er ikke bra med undertrykk pga. støvet kommer inn overalt. Men perforeringen vil jeg vel tro stabiliserer trykket? Det var derfor ja, men jeg trodde at perforeringene ville være med på å skape undertrykk, med mindre det er mange kraftige vifter som kun går inn. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 kan vel dra inn trekk i selve huset også da. jeg sitter nede i en bunker (ja, vi sprengte faktisk hull i et fjell for å plassere den ved siden av huset) så det er nok ikke noe farlig. Men er med på teorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå