DTW Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har et merkelig problem foran meg.. Har forresten Windows XP Proffesional SP 1. Ingen exe filer vil starte opp.. Må vel forklare litt først.. fikk ratt til pc^en i dag. Logitech momo ratt og pedalsett Glad og fornøyd startet jeg opp dataen med rattet koblet til, så satte jeg i software cd`en og prøvd å installere..da fryste maskinen av en eller annen grunn, så jeg måtte bruke restart knappen. Da den starta var hard disken borte (maxtor 120gb) og maskinen start opp et eller annet MBR konfigurasjons program.Når jeg så starta opp på nytt etter det så begynte det rare.. Ingen .*.exe filer vil kjøre. Det som skjer når jeg prøver er at ikoner og start linjen blir borte i et sekund..bare bakgrunnsfargen som står igjen, så kommer de igjen, men ikke noe program virker. Noen få programm virker bare.F.eks internet explorer (tydeligvis) og winamp *Har prøvd å lage ny bruker men hjalp ikke *Får ikke til systemgjenn oppretting ettersom jeg ikke har laget et kontroll punkt Lang og innviklete forklaring kanskje..men trenger hjelp! Vil helst ikke ty til formatering nå..er ikke så lenge siden sist..isåfall blir det tilbake til gode gamle win 2k Noen tips til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
DTW Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Noen som vet hvilken knapp som er til sikkerhetsmodus? Husker ikke selv..*gullfisk hukommelse* Lenke til kommentar
e321 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 F5 eller F9 eller noe Prøv noen F knapper... Kan høres ut som om du har virus Jeg hadde et virus som gjorde at jeg ikke kunne åpne .exe filer en gang, husker ikke hva det heter Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 F5 eller F9 eller noe Prøv noen F knapper... F8. Lenke til kommentar
DTW Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Den burde dere kunne iallefall.. Tror ikke det er virus..funka helt fint fint til det dumme rattet kom.. Dessuten tror jeg programmer virker nå..men ikke via noen som helst snarveier. Og kjører jeg fra underground2 fra målmappa virker det..men uten lyd! arg Endret 27. desember 2004 av DTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå