JBlack Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) I Konqueror, når jeg klikker Audio CD Browser så får jeg feilmelding: Protocol not supported audiocd Se bilde. Noen som veit noe om dette? Endret 27. desember 2004 av JBlack Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Får samme feilmelding her, men det funker fint å spille av cder via et program som heter KsCD. Edit: etter installasjon av kdemultimedia-kio-plugins så funka det i Konq også. Endret 27. desember 2004 av diskvask Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Joda, får da spillt CD'er. Jeg var mer interresert i å finne ut hva som var galt, og hvordan dette var ment å funke. Bruker forresten gentoo, om det skulle ha noe betydning for noen. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Som diskvask sa, du må ha kdemultimedia-kio, fordi det inneholder kioslaven som tilbyr protokollen audiocd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå