Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen Death metal :!: Det er ikke noe som heter kristen Death Metal! Det er heller ikke noe som heter kristen Black Metal! DET FINNES IKKE! PUNKTUM! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen DM finst nok. Kristen BM derimot. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen Death metal :!: Det er ikke noe som heter kristen Death Metal! Det er heller ikke noe som heter kristen Black Metal! DET FINNES IKKE! PUNKTUM! *høre på Extol* Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen Death Metal og kristen Black Metal finnes helt sikkert, men det er sjelden, og det ødelegger det gode DM- og BM-bildet som eksisterer... Jeg liker verken kristen DM eller BM. Det trenger ikke være satanistisk eller hedensk, men det må bare ikke være kristent. Jeg hører heller på buddhistisk DM eller BM enn kristen DM eller BM... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen DM vet jeg ikke noe om. Men kristen BM kalles også White Metal har jeg hørt! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Anton Maiden var jo stort Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen DM vet jeg ikke noe om. Men kristen BM kalles også White Metal har jeg hørt! White metal er vel nazistisk/rasistisk metal. Kristen DM går fint an. Kristen seig og tung metal som handler om død? Ser ikkje noko problem med det akkurat. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen DM vet jeg ikke noe om. Men kristen BM kalles også White Metal har jeg hørt! White metal er vel nazistisk/rasistisk metal. Kristen DM går fint an. Kristen seig og tung metal som handler om død? Ser ikkje noko problem med det akkurat. Nei, White Metal er ment å være litt av det motsatte av Black Metal: Tung Metal med kristent budskap... fysjom Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen DM vet jeg ikke noe om. Men kristen BM kalles også White Metal har jeg hørt! White metal er vel nazistisk/rasistisk metal. Kristen DM går fint an. Kristen seig og tung metal som handler om død? Ser ikkje noko problem med det akkurat. Nei, White Metal er ment å være litt av det motsatte av Black Metal: Tung Metal med kristent budskap... fysjom Det er det jeg har hørt hvertfall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Grim Progenies By The Frostbitten Death Winds Of Doom: Denne metallduoen blander inn elementer av matorgier, politisk-satirisk rollespill og homoerotikk i sine liveshow. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Sjangerdefinisjoner er noe urteit uansett. White Metal er i mine ører musikk allà Sturmwehr eller Bootboys. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kristen DM vet jeg ikke noe om. Men kristen BM kalles også White Metal har jeg hørt! White metal er vel nazistisk/rasistisk metal. Kristen DM går fint an. Kristen seig og tung metal som handler om død? Ser ikkje noko problem med det akkurat. Extol har noen sanger som er ganske mørke. Det går jo an å synge det kristne budskap på den måten at du synger om det du slipper å oppleve hvis du blir kristen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sjangerdefinisjoner er noe urteit uansett. White Metal er i mine ører musikk allà Sturmwehr eller Bootboys. Word! Jeg liker ikke disse sjangrene, men jeg vet hva en del av dem innbefatter, og de brukes alt for mye... Når andre bruker dem, føler jeg det greit å fortsette med dem, men enkelte (faktisk ganske mange) band er vanskelige å definere inn i èn sjanger... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Finske Lordi. Musikken er faktisk helt kurant. Om du liker Kiss så sjekk ut dette bandet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Finske Lordi. Musikken er faktisk helt kurant. Om du liker Kiss så sjekk ut dette bandet. Nesten Mordi Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Turboneger er litt spesielt Spiller på homoerotikk, spiller noe de kaller "Death punk": Bra musikk!! Endret 22. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Finske Lordi. Musikken er faktisk helt kurant. Om du liker Kiss så sjekk ut dette bandet. Ligner faktisk litt på GWAR!! :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hadde samme tankegang der. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Finske Lordi. Musikken er faktisk helt kurant. Om du liker Kiss så sjekk ut dette bandet. Jeg trodde Lordi var normale, jeg :!: Liker hvertfall musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå