KydeX Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei. Jeg har en nesten tre år gammel xbox som dvd-spilleren fjusker på hele tiden. Derfor kjøpte jeg meg en ny en. Finnes det noen måte å overføre data mellom de to xboxene, eller er det kun ved hjelp av minnekort? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Du kan jo evnt bare bytte om dvdrom fra den ny til den gamle og fortsette og bruke den gamle. Det ville jeg gjort iallefall siden du har kjøpt deg en ny xbox. Mindre plunder og heft. Men husk da at garanti frafaller i det øyeblikket du åpner opp kassa. Eller så må du bruke minnekort.. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Kjøpte meg en minnebrikke og overførte ved hjelp av det. Gikk veldig greit egentlig, men måtte ta det i flere omganger. Ulempen er at jeg ikke får med ekstra brett og slikt som er lastet ned da de tar for stor plass. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvor mye lagringsplass (blocks) er det på et minnekort? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 To alternative løsninger (obs!: garantien forsvinner i begge løsningene...) Dette gjelder kun hvis du er interessert i å modde xbox-en(e) dine, hvis du f.eks. bruker en loddefri modchip kan du først innstalere den på den gamle xbox-en og overføre alle savene til PC-en. Så kan du fjerne chippen og innstalere deni den nye xbox-en og overføre savegamene over til den. Hvis du kjøper 2 moddechipper kan du ha begge moddet slik at du fortsatt kan bruke den gamle... En annen løsning er at du kan bytte ut hardisken i de to xbox-ene. Og som tidligere sagt kan du bytte ut DVD rommen hvis du finner en til salgs for en relativt rimelig penge... (garantien ryker også her...). Så hvis du ikke har lyst til a garantien skal ryke er nok eneste løsning å bruke minnebrikke... Dessuten (må bare nevnes i tilfelle) hvis det er under ett år siden du kjøpte den gamle xbox-en kan du få den reparert på garantien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå