Johnx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hva er fordelene med gmail? Bruker nå tildags hotmail og min ISP emailkonto. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gratis Ikke bundet til noen ISP POP-støtte Hele 1GB lagringsplass Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er ikke microsoft Har iløpet av 6mnd enda ikke mottatt 1 eneste spam mail mot daglig 3-4 på hotmail kontoen, selv en som ikke er brukt til noen form for registrering på forskjellige sider. Kan sende filer opp til 12mb (korrekter meg om det er feil) og motta 20mb filer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) pluss... Limited Edition (ennå...) Kan sende filer så store som 500 mb (ble usikker pga. innlegget over) Kjapt og enkelt Quick Facts Cost: Free Storage: 1,000 megabytes Languages: Only available English during this testing period, but can be used to send and read emails in most languages Access: Free automatic forwarding and POP3 access Supported Browsers: - Microsoft IE 5.5+ (download: Windows) - Netscape 7.1+ (download: Windows Mac Linux) - Mozilla 1.4+ (download: Windows Mac Linux) - Mozilla Firefox 0.8+ (download: Windows Mac Linux) - Safari 1.2.1+ (download: Mac) JavaScript and cookies must be enabled on all browsers Endret 27. desember 2004 av datating Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 John Kåre: Hvis du vil kan du godt få invites'en min.. PM meg.. så kan du teste selv Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 John Kåre:Hvis du vil kan du godt få invites'en min.. PM meg.. så kan du teste selv Takker, men jeg har allerede fått en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå