Gå til innhold

"Kåring" Av Årets Moderator/Admin 2004


~Alex~

Stem på Årets Moderator/Admin 2004  

437 stemmer

  1. 1. Stem på Årets Moderator/Admin 2004

    • ^Th0mas^
      18
    • B|Real
      39
    • oivind_dahle
      150
    • psilocybe
      85
    • SirHartge
      7
    • Ueland
      28
    • Opus
      7
    • Blib
      19
    • Allyse
      12
    • Simen1
      26
    • Adawen
      6
    • enden
      10
    • EC
      5
    • Novec
      2
    • aasgaard
      3
    • TST
      3
    • skrue
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten tvil Dahle som fortjener denne best, synes jeg.

Mange andre gode kandidater også, men Øyvind er min favoritt :)

Lært utrolig mye av han, og han er "alltid" i godt humør :)

 

EDIT: Uff, nå ble jeg litt i tvil. Simen stiller også MEGET sterkt, av samme grunn som Øyvind. Vi sier delt! Egentlig synes jeg mange er svært tett i kampen om førsteplassen, men jeg har ikke spesielt lyst til å skrive de jeg IKKE vil skal vinne heller... Hmm.

 

Synes HW har mange gode admins/mods jeg, men også noen jeg faktisk ikke kan fordra :angry:

 

1. Øyvind/Simen

Endret av pain
Lenke til kommentar
tror det er en grei poll jeg, hvis noen av modene begynner å grine hvis de ikke vinner så er de vel ikke særlig egnet som moder.

 

Og jeg tror det er sunt å gi feedback på moderatorene og syntes dette er en grei måte å gjøre det på.

Feedback på moderatorer er veldig ok, men kan man ikke heller rose de for ting de gjør riktig? Ikke fordi de har kule skjorter, skifter brukernavnet ditt, har humor eller er flink til å mekke bil.

Enig ! Jeg setter stor pris på det arbeidet alle moderatorene gjør, så å velge en favoritt er ingen lett sak. Jeg syntes alle sammen er trivelige folk som jeg setter stor pris på er moderatorer på hw.no.

 

Stemte Ueland her fordi han gjør en så stor jobb for forumet (har jeg inntrykk av)

 

:w00t:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...