Gå til innhold

"Kåring" Av Årets Moderator/Admin 2004


~Alex~

Stem på Årets Moderator/Admin 2004  

437 stemmer

  1. 1. Stem på Årets Moderator/Admin 2004

    • ^Th0mas^
      18
    • B|Real
      39
    • oivind_dahle
      150
    • psilocybe
      85
    • SirHartge
      7
    • Ueland
      28
    • Opus
      7
    • Blib
      19
    • Allyse
      12
    • Simen1
      26
    • Adawen
      6
    • enden
      10
    • EC
      5
    • Novec
      2
    • aasgaard
      3
    • TST
      3
    • skrue
      17


Anbefalte innlegg

Min stemme går til Blib, fordi han er min personlige "Moderatorkontakt" når det er noe jeg lurer på :p

 

Liker ikke psilocybe siden han bruker uttrykk som "pisspreik", det er hat-uttryket mitt, får skikkelig gåsehud når folk sier det :p

 

Men hva ser jeg? han leser emnet nå..

 

*gjemme seg i en krok*

 

:p

Endret av E.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med en poll om hvem som er årets dårligste moderator?

Ja, la oss lage et moderator-flame emne! :ermm::hrm::roll:

 

Eller ikke.... :) Synes ingen er "den værste jeg", syns alle, såvidt jeg har sett, gjør en god jobb :)

Hvis vi skal kunne hylle moderatorer så må en vel også få kritisere? Men også i en slik evt. debatt skal en ikke flame, men komme med saklig kritikk...(og ja har vel en kandidat eller to som jeg mener moderer feilaktig og gir advarsler på feil grunnlag)

Lenke til kommentar
Min stemme går til Blib, fordi han er min personlige "Moderatorkontakt" når det er noe jeg lurer på :p

 

Liker ikke psilocybe siden han bruker uttrykk som "pisspreik", det er hat-uttryket mitt, får skikkelig gåsehud når folk sier det :p

 

Men hva ser jeg? han leser emnet nå..

 

*gjemme seg i en krok*

 

:p

:lol:

Lenke til kommentar
Hva med en poll om hvem som er årets dårligste moderator?

Ja, la oss lage et moderator-flame emne! :ermm::hrm::roll:

 

Eller ikke.... :) Synes ingen er "den værste jeg", syns alle, såvidt jeg har sett, gjør en god jobb :)

Hvis vi skal kunne hylle moderatorer så må en vel også få kritisere? Men også i en slik evt. debatt skal en ikke flame, men komme med saklig kritikk...(og ja har vel en kandidat eller to som jeg mener moderer feilaktig og gir advarsler på feil grunnlag)

Det burde heller tas opp med gjeldende personer, evt. ledelsen her på hw.

Om du vil kan du jo lage en tråd. Det kan kanskje bli akseptert. Om du er heldig. Men "Hvem er dårligst moderator"-poll vil nok bli satt bak lås og slå med en gang...

 

EDIT: eksempel på bra moderator: Han som fjerna en kommentar fra han som angivelig syntes jeg trengte briller fordi jeg syntes de fleste gjorde en bra jobb, pluss kommentaren min etterpå. :) Slik skal det gjøres, helt seriøst :)

Endret av eXZire
Lenke til kommentar
oivind_dahle er et prakteksemplar av hvordan en mod skal være, han glir rundt på forumet og "rydder" der det trengst uten irriterende kommentarer og klarer faktisk å holde orden uten å irritere noen .

Han er faktisk et skoleeksempel på hvordan moderering bør utføres :thumbup:

Kunne ikke vært mer enig... :)

Lenke til kommentar
Intressant.

 

Gøy å se at mange liker min måte å moderere på. Har vel egentlig ikke sett på meg selv som moderator, hadde jo bruker som tittel helt til alle mod(n)issene måtte har korrekte titler.

altså, der suksessen ligger. Hadde bare alle moderatorer sett på seg selv som en bruker med muligheten til å fjerne totalt unødvendige/støtende ting.

Føler noen ganger at noen moderatorer er helt ufølsomme med "gude status". ;)

Lenke til kommentar
Øyvind Dahle er helt klart den beste/hyggeligste moderatoren her etter min mening. Skiftet ikke han nick for en stund siden til "Øyvind Dahle" for en stund siden? Har han skiftet tilbake igjen eller er det bare jeg som surrer?

hadde jo et annet et også, brukte det bare i èn(?) dag.

Lenke til kommentar
oivind_dahle er et prakteksemplar av hvordan en mod skal være, han glir rundt på forumet og "rydder" der det trengst uten irriterende kommentarer og klarer faktisk å holde orden uten å irritere noen .

Han er faktisk et skoleeksempel på hvordan moderering bør utføres :thumbup:

Jeg kunne ikke vært mer enig jeg heller...

 

oivind_dahle er tatt rett ut fra læreboken.

Lenke til kommentar
Øyvind Dahle er helt klart den beste/hyggeligste moderatoren her etter min mening. Skiftet ikke han nick for en stund siden til "Øyvind Dahle" for en stund siden? Har han skiftet tilbake igjen eller er det bare jeg som surrer?

Jeg sendte han en PM hvor jeg (kort fortalt) tipset ham om at "Øivind Dahle" ser bedre ut enn "oivind_dahle". Så byttet han navn, men nå, av uvisst grunn, ser det ut som om at han har byttet tilbake,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...