clown Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Er dette et så stort problem, at det kan irritere andre folk i klassen på en forelesning ? Hvor lenge varer det medfølgende batteri på denne modellen ? Vil ha svar fra folk som bruker den, ikke fra butikker som selger den Mvh Meg Endret 27. desember 2004 av clown Lenke til kommentar
clown Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Er dette et så stort problem, at det kan irritere andre folk i klassen på en forelesning ?Hvor lenge varer det medfølgende batteri på denne modellen ? Vil ha svar fra folk som bruker den, ikke fra butikker som selger den Mvh Meg ... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Lest den store tråden om denne maskien? Link i sigg.. Støy fra maskinen er ikke så mye at den plager i en forelesningssal.. Jeg bruker den daglig til dette foremålet. Lenke til kommentar
clown Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Lest den store tråden om denne maskien? Link i sigg.. Støy fra maskinen er ikke så mye at den plager i en forelesningssal.. Jeg bruker den daglig til dette foremålet. Jeg har lest hele den tråden. Men det er forskjellige meninger. Føler eiere av denne maskinen skryter den opp i himmelen, men også griner om at den støyer så mye. Derfor jeg lurer på hvor høylytta den virkelig er, og om batterilevetiden på appliaksjoner som word. Varer den over eller under 2 timer. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Med det lille batteriet varer den i underkant av to timer.. Dette er min Celly versjon, og den har noe høyere strømforbruk enn pentium m modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå