Launch Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er på leting etter et bra digitalkamera som tar skarpe gode bilder både i action og ute i mørket. Må være mulig å få bra bilder av en bil som kjører forbi eller noen som hopper på snowboard f.eks Billig, bra og enkelt å bruke er kravene. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bilder av action eller i mørket blir helt klart best med speilrefleks. Men billig blir det antakelig ikke, og noen synes heller ikke det er enkelt. Steget ned til de beste kompaktkameraene på disse bruksområdene er likevel rimelig langt... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ingen kompaktkameraer jeg har prøvd (fått låne av kamerater etc.) har vært i nærheten av min EOS300D til å ta seriebilder og fokusere. Dette er kameraer mellom 1000 og 5000. 300D får du for bare 7478,- og enda billigere brukt, så hvis du kun skal kjøpe kamera for å ta "ationbilder" er dette et godt valg! Du sier "billig" men hvor mye er egentlig det? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Et bra kamera som oppfyller kravene og ikke er i øverste prisklasse er jo de billigste kameraene, fikk noen lapper til jul beregnet på kjøp av dette så jeg tar nok litt fra egen konto også hehe. 8000,- er ikke umulig å bla opp Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har ikke testet så mange kompaktkameraer, men hvis du klarer å skaffe 8000,- så er det ikke tvil om hva som er morsomst å fotografere med, selv om det tar litt tid å venne seg til alle knappene og innstillingene på et speilrefleks. Brukerveiledninga til Canon er ganske god, så det skal ikke være noe problem å lære seg det bare man går inn for det. Jeg brukte EOS 300D på Hafjell sist påske, og det var råmoro. Kameraet tok bilder med en gang jeg ga det beskjed om det, og ikke etter at hoppet var landet, sånn som kameraene til kameratene mine. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Har avtalt med fotobutikk at jeg skulle få komme å prøve et EOS 300D (Ikke dårlig ) så da blir det kanskje det kameraet. Er det så bra som jeg tror så går jeg nok ut av butikken med bærepose og et stort smil selv om det mangler noen tusenlapper i lommeboken hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå